مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان ‌جنوبی:

تکمیل دانشنامه ناجا در دوران دفاع مقدس در حال انجام است

سرهنگ «فلاحی» گفت: تکمیل دانشنامه ناجا در دوران دفاع مقدس در حال انجام است و ما در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا آماده همکاری با نیروی انتظامی هستیم.
کد خبر: ۴۸۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ - 08November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی با فرمانده انتظامی استان دیدار و پیام سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به وی ابلاغ کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان ‌جنوبی در این دیدار اظهار داشت: تکمیل دانشنامه ناجا در دوران دفاع مقدس در حال انجام است و ما در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدا آماده همکاری با نیروی انتظامی هستیم.

فلاحی بیان داشت: اگر امنیت نباشد شاهد گره‌های زیادی در عرصه‌های مختلف نظام هستیم که با تلاش و ایثارگری جان برکفان نیروی انتظامی این امر مهم یعنی برقراری امنیت حاصل شده است.

 وی با تشکر از همکاری فرماندهی و کارکنان انتظامی استان با مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گام‌های مؤثری برداشته شود.

تکمیل دانشنامه ناجا در دوران دفاع مقدس در حال انجام است

سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بیان داشت: نیروی انتظامی توانسته در جای جای کشور اعتماد همگان را به دست آورد.

وی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای در پیش رو ثبت و ضبط خاطرات مهم فرماندهان نیروی انتظامی با کمک اداره کل حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است و در این رابطه آماده هر گونه همکاری هستیم.

در پایان این دیدار لوح تقدیر سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، به فرمانده انتظامی استان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار