مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

پیام شهدا نترسیدن در برابر محاصره اقتصادی دشمن است/ آمریکا در لبنان متحمل شکست مفتضحانه‌ای شد

سردار «باباخانی» گفت: شهدا در حال ایفای نقش در جامعه بوده و از فضل و عنایت خداوند نسبت به خود شادمان هستند و برای ما پیامی مبنی بر این‌که از تهدید دشمنان اندوهگین نباشید و از آمریکا و محاصره اقتصادی دشمن نترسید، دارند.
کد خبر: ۴۸۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 10November 2021

شهدا در حال ایفای نقش در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «اسلام‌آباد غرب» که با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا در حال ایفای نقش در جامعه بوده و از فضل و عنایت خداوند نسبت به خود شادمان هستند و برای ما پیامی مبنی بر این‌که از تهدید دشمنان اندوهگین نباشید و از آمریکا و محاصره اقتصادی دشمن نترسید، دارند.

وی با بیان اینکه شهدا در مسیر توسعه اسلام و امید دادن به مردم نقش‌آفرین هستند، افزود: بیش از ۴۰ سال است که دشمنان با طرفداران، حامیان خود در منطقه، عوامل نفوذی، غربگرا‌ها و با کمک لیبرال‌های داخلی، در تلاش هستند تا ملت ایران را از راه خود منحرف کنند.

سردار باباخانی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی که به مردم ایران تحمیل می‌شود؛ اما مردم از راه شهدا و انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند و این به‌خاطر وجود مقدس شهداست که زنده هستند و جامعه را راهنمایی می‌کنند و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ شنیدن کلام و راهنمایی‌های شهدا گوش شنوا می‌خواهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تأکید کرد: این حالت معنوی که معجزه‌وار در جامعه ایران وجود دارد، در واقع خواسته خداوند متعال از مومنان و یاری کردن دین محسوب می‌شود؛ بنابراین امروز عصر احیای اسلام ناب محمدی بوده و اسلام به برکت انقلاب اسلامی احیاء شده است.

آمریکا امکان به‌کارگیری امکانات خود برابر عزم راسخ فرزندان رشید ملت ایران را ندارد

سردار باباخانی با تجلیل از رشادت و اقدام پیروزمندانه دلیرمردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: استکبار و آمریکا هنوز ادعای ابرقدرتی دارد؛ اما ایستادگی همراه با آرامش دلیرمردان نیروی دریایی سپاه آن‌هم با قایق‌های کوچک برابر ناو عظیم‌الجثه که شجاعت خاصی نیاز دارد، بسیار غرورانگیز و معنادار بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی کاری کرده است که آمریکا امکان به‌کارگیری امکانات خود برابر عزم راسخ فرزندان رشید ملت ایران را ندارد، تأکید کرد: به عظمت خیلی از حوادث، از جمله پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار در لبنان، به‌دلایل خاص و برخی شرایط نمی‌توان پی برد؛ زیرا آن‌طور که باید شکست آمریکا در لبنان را نشان نداده‌ایم. آن‌ها آمده بودند حزب‌الله را تضعیف و از صحنه مقاومت حذف کنند؛ اما در معادله‌ای معکوس و خلاف خواست و خیال شیطانی آن‌ها، حزب‌الله محبوب‌تر و قدرتمندتر و آمریکا در لبنان متحمل شکست مفتضحانه‌ای شد.

در پایان جلسه، در خصوص چگونگی و برگزاری مراسم استقبال از خانواده «فتحعلی قراباغی» شهید احراز هویت شده در «تپه عباسعلی» شهرستان «اسلام‌آباد غرب» برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار