در برنامه خادم‌الرضا (ع) مطرح شد؛

تبلور حقیقت اخلاص شهید سلیمانی در جلسه‌ای قبل از عملیات

یکی از دوستان سردار سلیمانی به خاطره‌ای از شهید قاسم سلیمانی اشاره می‌کند که حقیقت اخلاص آن شهید عزیز در آن نمایان است.
کد خبر: ۴۸۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ - 11November 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم.» این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از بزرگی شخصیتی دارد که توانست با رشد روحی و معنوی به درجه‌ای از کمال و بزرگی برسد که حتی دشمنان اسلام و انقلاب به عظمت او اعتراف کنند.

تبلور حقیقت اخلاص شهید سلیمانی در جلسه‌ای قبل از عملیات

حمید الماسی از دوستان و همراهان شهید سلیمانی در مستندی به نام «خادم الرضا (ع)» به برشمردن ویژگی‌های سردار سلیمانی پرداخته است. خادم الرضا (ع) نام مستندی با اجرای شاعر و نویسنده کشورمان حامد عسگری است که به سفارش مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تهیه شده و تاکنون از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن، افق و مستند روی آنتن رفته است.

الماسی با اشاره به یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی اظهار داشت: خستگی ناپذیری و تلاش بی وقفه در انجام مسوولیت و ماموریت ویژگی‌ایست که همه دوستان و یاران او اعتراف می‌کنند.

وی افزود: هستند کسانی که با هدفی طی چند سال کاری انجام می‌دهند، اما سردار سلیمانی در چهار دهه در صحنه‌های مختلف حضور داشت، ۴۰ سال زمان کمی نیست.

دوست شهید سلیمانی در خاطره‌ای تصریح کرد: یکی از دوستان شهید تعرفی می‌کرد در حلب بودیم، طبق شناخت قبلی که از سردار داشتم می‌دانستم روی جلسات حساس است که کسی خسته نباشد و چرت نزند. اما آن روز دیدم چشم‌های خود سردار خسته است. از شهید حسین پورجعفری سوال کردم چه شده، حسین قسم خورد هفت شبانه روز است که سردار نخوابیده.

وی اضافه کرد: یک انسان باید به کجا برسد که جسم و عملش روز و شب نشناسد. برای یک آرمان و انگیزه بالا در تکاپو باشد. اگر این الگوی ما در مکتب سلیمانی تببین شود می‌توان به انگیزه بالا و فراتر از مادیات وی پی برد.

در ادامه بخشی از صحبت‌های حمید الماسی را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار