شهید باقری:

اگر متحد نباشیم، دشمنان اسلام به ما ضربه می‌زنند + صوت

فرمانده شهید دفاع مقدس در میان رزمندگان در عملیات رمضان بر مقاومت و ایستادگی و تاثیر آن بر عقب‌نشینی دشمن سفارش کرد و گفت: اگر دور هم جمع نشویم و منسجم نشویم و اگر آمادگی برای مقابله با دشمنان اسلام و خدا نداشته باشیم آن‌ها ما را رها نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۸۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 13November 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هفته گذشته در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی خبری منعکس شد که موجب حیرت جهانیان شد. ناکام ماندن عملیات دزدی دریایی آمریکا در دریای عمان و اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جلوگیری از ربوده شدن نفت‌کش ایرانی.

شجاعت و دلیرانه برخورد کردن نیروی دریایی سپاه پاسداران منبعث از رهنمود‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) فرمودند: «دشمن می‌داند که اگر یک موشک بزند، با ده موشک پاسخ خواهد گرفت.» این جمله معروف رهبری در سوم آبان جامه عمل به خود پوشید و اکنون دشمنان این آب‌ و خاک می‌دانند که اگر یکی بزنند، ده تا می‌خورند.

نیروی سپاه پاسداران امروز میراث داران دلیرمردان دیروز هستند که در جنگ تحمیلی پا به میدان علیه دشمنان گذاشتند. به‌راستی‌که این اعتقاد از دوران انقلاب در میان نیرو‌های معتقد و متعهد همواره وجود داشته است و فرماندهان و رزمندگان اسلام بر این اساس در میدان‌های حق علیه باطل حضور داشتند و از سرزمین خود دفاع می‌کردند.

به همین مناسبت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوتی از سرلشکر شهید حسن باقری را که نهم مهر سال ۱۳۶۱ در بحبوحه عملیات «رمضان» در میان رزمندگان اسلام سخنرانی کرده، منتشر کرده است.

اگر شُل بیاییم سفت می‌خوریم

در این صوت می‌شنویم:

«اگر دور هم جمع نشویم و منسجم نشویم و اگر آمادگی برای مقابله با دشمنان اسلام و خدا نداشته باشیم آن‌ها ما را رها نمی‌کنند. نمونه و مصداق آیه‌ قرآن خیلی روشن در همین هفته‌های اخیر در همین یکی دو ماه اخیر روشن شده است؛ یعنی در این دوسال جنگ می‌گفتند: اگر ان‌شاءالله صلح بکنیم یا نمی‌دانم چه کار بکنیم هر زمینه‌ای که بحثش را مطرح می‌کردند، ولی الآن می‌آییم می‌بینیم که کشور‌های عربی جمع می‌شوند دو دستی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند و به تعبیر امام آن کشور را تأمین می‌کنند، ولی هنوز به قول آقای خامنه‌ای هنوز مرکب نوشته‌شان خشک نشده آن‌جا اسرائیل می‌آید ضرب و شصت نشان می‌دهد و چگونه می‌آید برخورد می‌کند با این مسئله که اینها گفتند: بسیار خوب؛ اگر ما اسرائیل را رها کنیم و او را به رسمیت بشناسیم، آیا قضیه تمام می‌شود؟ این یک زمینه‌ کلی است که اگر ما آن را رها کنیم خارجی‌ها رها نمی‌کنند. پس اگر ما سریع‌تر اقدام نکنیم، معروف است که می‌گویند: اگر شل بگیریم، ضربه سفتی می‌خوریم و اگر ما سفت نگیریم، مسلماً با ما سفت رفتار می‌کنند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار