دبیر دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» خبر داد؛

برگزاری دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» به میزبانی استان البرز

«کریمی» از برگزاری دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» با هدف پاسداشت یاد و خاطره‌ دلاورمردی‌های سردار دلیر سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ - 10November 2021

برگزاری دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» به میزبانی استان البرز«هانیه کریمی» دبیر دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، از برگزاری دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» با هدف پاسداشت یاد و خاطره‌ دلاورمردی‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین راه و سیره‌ زندگی آن یار صدیق نظام و انقلاب با استفاده از ابزار هنر در بخش‌های ادبی، هنری، تجسمی و رسانه به میزبانی استان البرز خبر داد.

وی ادامه داد: بخش ادبی شامل شعر و ترانه، داستان کوتاه، خاطره و دلنوشته و نمایشنامه، بخش هنری شامل فیلمنامه، پادکست، نماهنگ و موسیقی، بخش تجسمی شامل عکس، پوستر، نقاشی و خوشنویسی و بخش رسانه شامل تیتر، گزارش و یادداشت می‌شود.

دبیر دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی»، مجاهدت‌های بی وقفه، اخلاص، ولایتمداری، تدبیر و مدیریت راهبردی، شجاعت، نظم و انضباط، نگاه باز فراجناحی، شهادت‌طلبی، کمک مؤمنانه، مقاومت و ایستادگی، عشق به مطالعه و کتاب، دشمن‌شناسی و ارادت و تمسک به اهل بیت (ع) را موضوعات این جشنواره در وصف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد.

وی پایان وقت اداری 20 آذر را آخرین مهلت ارسال آثار دانست و مطرح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه سوگواره به نشانی کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، ساختمان اداری، طبقه اول تحویل دهند و یا به جیمیل دبیرخانه سوگواره به نشانی  bevaghtedeltangii@gmail.comیا به شماره 09194357529 در اپلیکیشن‌های واتس‌آپ و تلگرام ارسال کنند.

کریمی با بیان اینکه تلفن دبیرخانه به شماره 09194357529 همه روزه به جز روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 8 صبح الی 16 آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات متقاضیان است و با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: آثار ارسالی نباید در دوره‌ قبل سوگواره شرکت داده شده باشند. تکمیل دقیق فرم ثبت نام، الصاق عکس و پیوست رزومه‌ متقاضی نیز ضروری است.

دبیر دومین سوگواره ملی «به وقت دلتنگی» ادامه داد: رعایت شئونات اسلامی و قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در تمامی مراحل ساخت و تولید آثار و همچنین شرکت در برنامه‌های جانبی سوگواره باید رعایت شود. دبیرخانه سوگواره مختار به رد و تءیید آثار در تمامی مراحل سوگواره است و اختیار استفاده از تمام یا بخشی از آثار ارسالی را در رسانه‌های مختلف دارد.

وی عنوان کرد: در بخش ادبی همه آثار باید به صورت تایپ شده و در قالب فایل word بر روی لوح فشرده ضمیمه‌ فرم ثبت ‌نام شوند و آثار بخش خاطره و دلنوشته باید حداقل 200 و حداکثر 700 کاراکتر باشد. در بخش هنری نیز نماهنگ‌ها باید با فرمت h264 و بر روی لوح فشرده، ضمیمه‌ فرم ثبت نام باشند. پیوست کردن حداقل سه عکس پشت صحنه از تولید نماهنگ الزامی است.

کریمی با اشاره به اینکه آثار تولیدی در بخش پادکست و موسیقی نیز باید با فرمت wave و بر روی لوح فشرده پیوست فرم ثبت نام شوند، خاطرنشان کرد: در بخش تجسمی نیز فایل های ارسالی باید حداقل در اندازه‌ 70*50 و رزولوشن 300dpi  و با فرمت JPG بر روی لوح فشرده ضمیمه شوند. در صورت پذیرش آثار خوشنویسی و نقاشی، متقاضی موظف به تحویل اصل اثر حداکثر تا یک هفته پیش از برگزاری نمایشگاه است.

وی در پایان اعلام کرد: دبیرخانه سوگواره در هر بخش سه اثر برگزیده و یک اثر شایسته‌ تقدیر را معرفی می‌کند. به رتبه نخست هر بخش دیپلم افتخار، تندیس سوگواره و هدیه نقدی و به رتبه دوم و سوم و اثر شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و هدیه نقدی اهدا خواهد شد. آئین اختتامیه دومین سوگواره ملی به وقت دلتنگی نیز 17 آذر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار