فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع):

بیش از 10 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود

سرهنگ «شعبانی» از اجرای بیش از 10 عنوان برنامه به‌صورت حضوری و مجازی به همت بسیجیان و جهادگران ناحیه امام هادی (ع) در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ - 11November 2021

بیش از 10 عنوان برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شودسرهنگ «علی شعبانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج بسیج را یک فرهنگ برشمرد و در تعریف این فرهنگ اظهار داشت: بسیج به معنای پیشرو بودن در همه عرصه‌های زندگی است اما برخی افراد درصدد هستند معنای ناخوشایندی از بسیج را در جامعه مطرح کنند که از افرادی که حرف بوق‌های تبلیغاتی دشمنان این ملت را تکرار می‌کنند، انتظار زیادی نمی‌رود.

وی عنوان کرد: زمانی که مرزهای کشور ما از سوی زورگویان و مستکبران تهدید می‌شد، افرادی وجود داشتند که اگر به آن‌ها گفته می‌شد که خاک، وطن، ملت، حیثیت و غیرت ما در حال از بین رفتن است، کاری کنید، می‌گفتند: به ما مربوط نیست. زیرا آن‌ها احساس نیاز به مقابله نمی‌کردند بنابراین احساس نیاز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام هادی (ع) تأکید کرد: یک بسیجی باید یک شیعه متعهد و عمل‌کننده به فرامین و توصیه‌های الهی باشد تا جایی که به‌عنوان اسوه و الگو در جامعه خویش مطرح شود. بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیجی یعنی امام علی (ع) که وجودش وقف اسلام بود. ما نیز باید راه این امام بزرگوار را ادامه دهیم.

سرهنگ شعبانی از اجرای بیش از 10 عنوان برنامه به‌صورت حضوری و مجازی به همت بسیجیان و جهادگران این ناحیه در هفته بسیج خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، توزیع و اهدای بسته‌های کمک مؤمنانه، توزیع ماسک رایگان میان نیازمندان و تکمیل و تحویل خانه محروم از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها