فراخوان طرح «رفیقم حسین» منتشر شد

حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد فراخوان طرح «رفیقم حسین» را با هدف جمع‌آوری خاطرات و اسناد مرتبط با شهید مدافع حرم «حسین هریری» منتشر کرد.
کد خبر: ۴۸۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 11November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن پنجمین سالگرد شهادت «حسین هریری» فرمانده تخریب قرارگاه فاطمیون در حلب، پایگاه مقاومت بسیج شهید مدافع حرم حسین هریری قطار شهری مشهد با همکاری روابط عمومی شرکت بهره‌بردار قطار شهری فراخوانی را باعنوان «رفیقم حسین» را با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره این فرمانده شهید جبهه مقاومت و به‌منظور جمع‌آوری خاطرات، عکس، فیلم و اسناد و مدارک مرتبط با شهید هریری منتشر کرد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند خاطرات و اسناد مرتبط با شهید هریری را تا ۳۰ آبان به دبیرخانه فراخوان «رفیقم حسین» واقع در بزرگراه بسیج- بعد از بلوار شهید رستمی- ساختمان اداری مرکزی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۵۱۳۳۰۳۰۳۶۳ تماس حاصل کنند.

«حسین هریری» ملقب به «قمر فاطمیون» و نام جهادی «سیدعمار» در سوم آبان ۱۳۶۸ در مشهد متولد شد. وی سرانجام در ۲۲ آبان ۱۳۹۵به‌همراه «جواد جهانی» و «محمدحسین بشیری» در حین خنثی‌سازی تله‌های انفجاری در «حلب» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار