استاندار جدید مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد وحدت بین نخبگان مازندران/ روحیه جهادی مایه اقتدار کشور است

«حسینی‌پور نوری» گفت: مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است؛ ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند و آن‌چه که عامل اصلی عقب‌ماندگی در مازندران بوده، این است که نتوانستیم وحدتی را بین نخبگان استان ایجاد کنیم.
کد خبر: ۴۸۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 11November 2021

استاندار جوانان بدون پارتی هستم/ ترویج فرهنگ مدیریت جهادیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور نوری» پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید مازندران، اظهار داشت: استانی که صادرکننده ۳۰ محصول کشاورزی و دارای جنگل و دریاست، چرا باید مردم آن در فقر و محرومیت زندگی کنند.

وی افزود: طی این سال‌ها حلقه‌ای از مدیران در شهرستان‌های مختلف مازندران جابه‌جا می‌شوند؛ بنابراین باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم تا جوانان برومند و نخبگان در حوزه مدیریت بکارگیری شوند.

وی خواستار ترویج فرهنگ مدیریت جهادی شد و گفت: اگر در دفاع مقدس با دست خالی برابر دشمنان پیروز شدیم، به‌دلیل فرهنگ جهادی بوده است و باید فرهنگ جهادی و شب‌های شلمچه حاکم باشد تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

حسینی‌پور یادآور شد: در شرایط تحریمی کشور مردم و جوانان مازندران مقابل تحریم‌ها خواهند ایستاد و آن را شکست می‌دهند و آن‌چه امروز مایه اقتدار کشور به شمار می‌رود، روحیه جهادی است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه در صنایع دفاعی و موشکی، با همت جوانان تحریم‌ها شکسته شد، گفت: امروز دشمن جرأت چپ نگاه کردن به کشور را ندارد و این از برکت وجود جوانان است.

وی گفت: مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است؛ ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند و آن‌چه که عامل اصلی عقب‌ماندگی در مازندران بوده، این است که نتوانستیم وحدتی را بین نخبگان استان ایجاد کنیم.

حسینی پور یادآور شد: من استاندار جوانانی هستم که هیچ پارتی و شخصیت و گروهی آنان را حمایت نمی‌کند.

استاندار مازندران با اظهار اینکه به هیچ جریان و گروه سیاسی بدهکار نیستم، بیان داشت: دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان مازندران من را یاری می‌کنند، می‌فشارم و آن مدیرانی که تشخیص می‌دهند پس از سال‌ها مدیریت چیز جدیدی برای عرضه ندارند، خودشان جای را برای دیگران خالی کنند.

وی با عنوان اینکه خط ما برای تغییر مدیران، خط سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: کسانی که سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و با انگیزه بخواهند به کارشان ادامه دهند، در خدمتشان هستیم، زیرا نباید کار مردم روی زمین ماند.

حسینی‌پور وضعیت شهر‌های استان مازندران را نامناسب دانست و از شهرداری‌ها و شورا‌ها خواست تا توجه ویژه‌ای برای پاکسازی و زیباسازی شهر‌ها داشته باشند.

در این مراسم از تلاش‌های احمد حسین زادگان استاندار سابق با حضور وزیر کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها