سرپرست اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

زنده یاد «بیوک آسایش» از بهترین سرمایه‌‌اش در راه رضای معبود گذشت

سرهنگ «حرمتی» گفت: زنده یاد «بیوک آسایش» پدری فداکار بود که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌‌اش گذشت و فرزند عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کرد.
کد خبر: ۴۸۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ - 13November 2021

زنده یاد «بیوک آقا آسایش» از بهترین سرمایه‌‌اش در راه رضای معبود گذشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «محمد حرمتی» سرپرست اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به دنبال درگذشت«بیوک آسایش» پدر شهید «محمدعلی آسایش» پیام تسلیتی صاد کرد.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مداح اهل بیت(ع) زنده یاد حاج «بیوک آسایش» پدر بزرگوار شهید «محمدعلی آسایش» موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

این عزیز سفر کرده به عنوان رزمنده لشکر 31 عاشورا در سنگر دفاع از تمامیت ارضی کشورمان، با خلوص نیت و اراده‌ای راسخ جانفشانی کرده و حماسه‌های فراوانی از خود بر جای گذاشته است.

همچنین وی پدری فداکار بود که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌‌اش گذشت و فرزند عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمود و می‌توان از او به عنوان اسوه‌ ایثار یاد کرد.

زنده یاد حاج بیوک آسایش، مرد مومن و پاک نهاد، سال‌ها با نوای عاشورایی در مراسم عزاداری اهل بیت (ع) خدمت کرده و این نوا برای همیشه در اذهان ارادتمندان باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم و امیدوارم با فرزند شهیدش محشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار