نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

زنده‌یاد «بیوک آسایش جاوید» همه داشته‌های خود را نثار انقلاب کرد

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: حاج «بیوک آسایش جاوید»، از رزمندگان لشکر 31 عاشورا بود که در دوران دفاع مقدس، توانایی‌های رزمی خویش را توأم با نفس گرم و صدای حزینش به خدمت گرفت.
کد خبر: ۴۸۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ - 13November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به دنبال درگذشت «بیوک آقا آسایش» پدر بزرگوار شهید «محمدعلی آسایش جاوید» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مداح مخلص و انقلابی، مرحوم آقای حاج «بیوک آسایش» دردی جانگاه در قلب هایمان گذاشت و موجب تاسف و تاثر فروان شد.

حاج بیوک آسایش جاوید، از رزمندگان لشکر 31 عاشورا بود که در دوران دفاع مقدس، توانایی‌های رزمی خویش را توأم با نفس گرم و صدای حزینش به خدمت گرفت و امروز بعداز مدت ها فراق از همرزمان آسمانی‌اش به دیدار فرزند عالیمقام و شهیدش علی آسایش جاوید شتافت.

خاکریزهای اعتقادی رزمندگان اسلام و اهالی مومن و متدین شهر تبریز و خطه آذربایجان با نوای عاشورایی آن مرد مومن و پاک نهاد مانوس بودند و این نوا برای همیشه در اذهان ارادتمندان آستان اهل بیت علیهم السلام به ودیعه خواهد ماند.

اینجانب با تسلیت فقدان این دلسوخته و عاشق و ذاکر صاحب نام حضرات معصومین علیهم السلام و پیشکسوت مدح و مرثیه و تربیت یافته مکتب شیعه و اهل بیت (ع) را به جامعه حسینی و خاندان مکرم ایشان، همه همرزمان و یاران ایشان در سپاه عاشورا تسلیت عرض نموده و علو درجات و حشر با اولیای الهی آن فقید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

یاد و خاطره این مداح پرآوازه، بصیر، ولایتمدار و ذاکر با اخلاص اهل بیت (علیهم السلام) برای همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار