فرمانده هوانیروز ارتش:

شهدای هوانیروز با قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادگی کردند

امیر «قربانی» گفت: شهدای هوانیروز با قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادگی کرده و شهدا با علم و آگاهی این راه را انتخاب کردند که انتخاب این راه بهترین معامله با خدا بود.
کد خبر: ۴۸۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 13November 2021

شهدای هوانیروز با قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادگی کردندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (شنبه) در یادواره شهدای هوانیروز کشور و ۸۶۰ شهید شهرستان «قصرشیرین» که امروز با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مختلف مردم و جمعی از مسئولان در «قصرشیرین» برگزار شد، اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و دشمن به دنبال این است که یاد شهدا از ذهن‌ها پاک شوند و ما باید تلاش کنیم تا همواره یاد و خاطره شهدا را حفظ کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی رویش‌های زیادی داشته و شهید «سلیمانی» و دیگر شهدا به‌عنوان رویش‌های انقلاب اسلامی در جهاد فی‌سبیل‌الله به شهادت رسیدند و قطار انقلاب اسلامی با این رویش‌ها به‌خوبی در حال حرکت است.

امیر «قربانی» بیان داشت: استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس هزاران بار بمباران شد و مردم این خطه از جان‌‌شان برای نظام و ولایت مایه گذاشتند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهرستان «قصرشیرین» یکی از محور‌های اصلی و بسیار مهم آفندی و پدافندی است که دشمنان همواره حساب ویژه‌ای روی این محور داشته‌اند و باید به این شهر به‌عنوان یک شهر مقدس که قدمگاه شهدا بوده است، افتخار کرد.

وی تصریح کرد: شهدای هوانیروز با قدرت ایمان در مقابل دشمن ایستادگی کرده و شهدا با علم و آگاهی این راه را انتخاب کردند که انتخاب این راه بهترین معامله با خدا بود.

امیر «قربانی» گفت: امروز قدرت نظامی و بازدارندگی جمهوری اسلامی برای دنیا ثابت شده و این اقتدار به سبب اطاعت محض از ولایت است و حرکت در این مسیر چراغ راه بسیار روشنی است.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر ۲ موضوع نفتکش در خلیج‌فارس و رزمایش عظیم ارتش، یک تو دهنی به آمریکا و دیگر دشمنان بود و امروز ساخت تجهیزات نظامی و انواع موشک‌ها توسط جوانان این مرز و بوم، دکترین نظامی دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

در پایان این یادواره از خانواده‌های شهدای والامقام تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار