شهید خزایی: در همه حال به یاد خدا باشید

شهید محسن خزایی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «در همه حال به یاد خدا باشید و دستورات او را همیشه اجرا نمایند و رضایت خود را در رضایت خدا ببینند.»
کد خبر: ۴۸۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 13November 2021

شهید خزایی: در همه حال به یاد خدا باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محسن خزایی» خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه بود که حین تهیه گزارش بیست و دوم آبان سال ۱۳۹۵ در منطقه عملیاتی حلب به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید محسن خزایی

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت می‌دهم که خدایی جز خدای یکتا وجود ندارد و شهادت می‌دهم که محمد صلی الله پیامبر او، علی (ع)، ولی اوست اکنون که در شرف عزیمت به سوریه هستم از باب وظیفه چند کلامی را به‌عنوان یادگاری و توصیه خدمت خانواده و دوستان عرض می‌نمایم.

از برادران و خواهرانم، خواستارم در همه حال به یاد خدا باشند و دستورات او را همیشه اجرا نمایند و رضایت خود را در رضایت خدا ببینند و به همکاران عزیزم علاوه بر این مطالب توصیه می‌کنم قدر خدمت در صدا و سیما را بدانند لحظه‌ای در راه خدمت این مردم عزیز و یاری نایب امام زمان (عج) مقام معظم رهبری دریغ ننمایند.

در پایان از همسرم حلالیت می‌طلبم و امید دارم در کوتاهی‌هایم مرا ببخشد و فرزندانم را در راه اهل بیت (ع) و اسلام تربیت نماید؛ و جمله آخر از مادرم _ مادر خانم و پدرخانمم و بهتر بگویم پدر و مادرانم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم دعای خیر آنان همیشه بدرقه راهم باشد؛ و من الله التوفیق ۱۳۸۴/۹/۱۲ ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه روز سه‌شنبه»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار