مراسم بزرگداشت شهید «جهانی» در مشهد برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) و قشرهای مختلف مردم در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ - 13November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسيدن پنجمین سالگرد شهادت «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد حضرت محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد.

سردار افراسیابی در این مراسم به تبیین جایگاه شهید و شهادت براساس آموزه‌های اسلامی و نقش جهاد و ایثار شهدد در دفاع از ارزش‌های و صدور انقلاب اسلامی پرداخت.

وی در ادامه بر ضرورت پاسداشت یاد و نام شهیدان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ایثار و شهادت در راستای مقابله با تهدیدات احتمالی نظام سلطه تأکید کرد.

در ادامه این مراسم مصطفی قدمگاهی به مرثیه‌سرایی پرداخت.

همچنین در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با حضور در مزار شهید «جواد جهانی» واقع در پارک خورشید با قرائت فاتحه و نثار گل ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند.

«جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون «قمر فاطمیون» با نام جهادی «سیدعمار» در هفتم دی ۱۳۶۰ در مشهد متولد شد. وی سرانجام در ۲۲ آبان ۱۳۹۵ به‌همراه «حسین هریری» و «محمدحسین بشیری» در حین خنثی‌سازی تله‌های انفجاری در «حلب» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار