دیدار مسئولین شهرستان‌های تربت‌جام و زاوه با خانواده معظم شهدا

در راستای طرح رمضان و تکریم خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر مسئولین شهرستان‌های زاوه و تربت‌جام با حضور در منزل جمعی از شهدای این دو شهرستان، با خانواده آنان دیدار کردند.
کد خبر: ۴۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ - 27June 2015

دیدار مسئولین شهرستان‌های تربت‌جام و زاوه با خانواده معظم شهدا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، در راستای طرح رمضان و تکریم از خانواده شاهد و ایثارگر مسئولین شهرستان­های زاوه و تربتجام با حضور در منازل جمعی از شهدای این دو شهرستان با خانواده آنان دیدار کردند.

در شهرستان زاوه، حجتالاسلام مهدوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمود داودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، ضمن حضور در بیوت والدین سه شهید احمدرضا شیبانی، محمد بلوچ قرایی و علیاکبر منصوری، با غلامزاده و عیسی نژاد دو جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس در روستای پطرو نیز دیدار کردند.

حجتالاسلام مهدوی رئیس اداره ارشاد اسلامی زاوه، ضمن ستودن صبر و استقامت خانوادههای شاهد و ایثارگر، خانواده شهدا را در جامعه منشأ خیر و برکت در جامعه اسلامی دانست.

وی افزود: شهدا حسین گونه به دیدار معبود خویش شتافتند تا همنشین امام حسین(ع) و یارانش باشند.

در شهرستان تربتجام نیز مهندس رستمی فرماندار، داودیان بخشدار و پرویز نجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با خانواده سردار شهید جعفر خانلری و شهید محمدابراهیم رحیمی دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه مهندس رستمی فرماندار تربتجام شهدا را مایه عزت و سربلندی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: تنها راه مقاومت در برابر بیگانگان ایثار و جهاد است و امروز خانواده شهدا و ایثارگران ما نمونههای زنده و واقعی این فرهنگ هستند.

تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و تجدید میثاق با آرمانهای شهدای هشت سال دفاع مقدس پایانبخش این دیدارها بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار