شهید خادم: امام زمان (عج) حافظ انقلاب ماست

شهید احمدرضا خادم در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امام زمان (عج) ناجی انسان‌ها بوده و همیشه با ما همراه و همگام است خداوند ما را یارى می‌کند.»
کد خبر: ۴۸۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 14November 2021

شهید خادم: امام زمان (عج) حافظ انقلاب ماست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهیداحمدرضا خادم

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مهدی موعود و نایب بر حقش و سلام و درود بر خانواده شهدا و رزمندگان اسلام.

عزیزان بدانید امروز کشور و انقلاب ما مورد تهاجم و تاخت و تاز ابرقدرت‌ها واقع شده و می‌خواهند این انقلاب نودمیده در میان جهان را نابود کنند؛ اما چه خیال‌هاى پوچى؛ چون خداى متعال تکیه‌گاه و پشتیبان ماست و این مزدوران فریب‌خورده داخلى و عمال وحشت زده خارجى این آرزو را به گور می‌برند.

قرآن هادى ما است و امام عصر ناجى انسان‌ها بوده و همیشه با ما همراه و همگام است خداوند ما را یارى می‌کند.

پدر و مادر گرامی‌ام امید است در نهایت سلامتى به سر برده و خداوند را شکر کنید انسان یک روز به دنیا می‌آید و روزى هم از میان می‌رود و تنها کردار‌ها و اعمالش بر جاى خواهند ماند پس مرگ سرنوشت ابدى ماست و چه بهتر که انسان در راه مکتب و هدفش کشته شود. از مرگ من نگران نباشید، زیرا در نزد خداى متعال هستم و فقط جسمم از میان شما رفته است.

برایم طلب آمرزش از خداى بخشنده دارم و از شما حلالیت می‌خواهم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار