تهیه کننده و کارگردان دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

ساخت فیلم مستند «علامه دهر» در مازندران

«محمدی» از ساخت فیلم مستند بازسازی زندگی‌نامه علامه ذوالفنون «حسن حسن‌زاده آملی» با عنوان «علامه دهر» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 14November 2021

ساخت فیلم مستند «علامه دهر» در مازندران«جواد محمدی» تهیه کننده و کارگردان فیلم‌های دفاع مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از ساخت فیلم مستند بازسازی زندگی‌نامه علامه ذوالفنون «حسن حسن‌زاده آملی» خبر داد و اظهار داشت: این مستند با حمایت موکب شهدای مدافع حرم شهرستان آمل در دست تهیه است.

وی افزود: این مستند، ابعاد زندگی یک شخصیت بزرگ فراملی و بین المللی را به تصویر می‌کشد و با این نگاه به ترویج دین مبین اسلام در سطح جهان می‌پردازد.

محمدی از پخش مستند «علامه دهر» از شبکه سراسری و استانی خبر داد و گفت: همچنین قرار است با رایزنی‌های صورت گرفته در شبکه‌های عربی با زیرنویس عربی تهیه و پخش شود.

این کارگردان دفاع مقدس ادامه داد: مستند «علامه دهر» حاوی پیامی برای شناخت بیشتر علامه ذوالفنون حسن زاده آملی است.

تهیه کننده و کارگردان مستند «علامه دهر» ادامه داد: این مستند در سه قسمت یک ساعته تهیه می‌شود که قسمت اول به علامه و خانواده، قسمت دوم به علامه و بزرگان کشوری و قسمت سوم به علامه و مردم می‌پردازد.

محمدی بیان کرد: ضبط مصاحبه این فیلم در آمل، مازندران و هشت استان دیگر انجام می‌گیرد و برنامه‌هایی که با موضوع علامه حسن زاده در خارج از کشور تهیه شده است را نیز به تصویر خواهد کشید.

این کارگردان آملی ضمن قدردانی ویژه از بیت علامه حسن زاده آملی و موکب شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: این مستند در دفتر فیلمسازی «مهرشاد فیلم» تهیه و تدوین آن با نظارت بیت علامه انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، «جواد (شهرام) محمدی» از جمله هنرمندان استان مازندران و اهل شهرستان آمل است که تهیه مستند، مستندبازسازی، فیلم کوتاه و فیلم داستانی بلند شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت را در کارنامه درخشان خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار