مسئول فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رقابت ۵۰۰ اثر در رویداد هنری و رسانه‌ای «فانوس»

«دهنوی» گفت: با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده، رویداد هنری و رسانه‌ای «فانوس» در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 14November 2021

رقابت ۵۰۰ شرکت کننده در رویداد هنری و رسانه‌ای «فانوس»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «سعید دهنوی» مسئول مرکز استانی سازمانی فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت کننده، رویداد هنری و رسانه‌ای فانوس در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آثار باید در قالب اپلیکیشن، بازی موبایلی، فیلم کوتاه و نماهنگ، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، پادکست و محصولات صوتی و کپشن و توییت تولید شده‌ باشند.

همچنین سبک زندگی کرونایی و مراقبت های بهداشتی، ازدواج، ارتباطات دختر و پسر و سبک زندگی ایرانی اسلامی، بیکاری، سوء مدیریت، اعتیاد و امنیت، تنگناهای معیشتی، فقر، قاچاق و خشکسالی، سواد فضای مجازی و رسانه، جنگ نرم و فضای مجازی از موضوعات این از جشنواره فانوس است.

وی تصریح کرد: برای هر کدام از سرفصل ها، کارگاه های آموزشی به صورت مجازی و حضوری درحال برگزاری است و شرکت کنندگان برای ایده یابی غنی سازی محتوای اثر خود می‌توانند به صورت رایگان در  این کلاس‌ها شرکت کنند. بعد از اتمام کلاس ها، چه افرادی که شرکت کرده و چه افرادی که در کلاس حضور نداشتند، می توانند آثار خود را تا دهم آذر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دهنوی در پایان گفت: اعطای گواهینامه و مدرک معتبر به شرکت کنندگان در کلاس های آموزشی رویداد، اعطای تندیس شرکت در رویداد، انجام آموزش تخصصی به افراد برگزیده و علاقمند، بهره گیری از بسته های آموزشی، واسپاری پروژه های مرتبط به افراد برگزیده، جهت درآمدزایی و فعالیت سازماندهی شده در شبکه فعالان فضای مجازی از مزایای شرکت در این رویداد برای شرکت کنندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار