همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س)؛

مراسم استقبال از خانواده شهید «حسین بابایی» در بیرجند برگزار می‌شود

مراسم استقبال از خانواده شهید «حسین بابایی» یکی از شهدای گمنام خاکسپاری‌شده در خراسان جنوبی که هویت وی به‌تازگی شناسایی شده است، روز سه‌شنبه ۲۵ آبان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ - 14November 2021

مراسم استقبال از خانواده شهید «حسین بابایی» در بیرجند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم استقبال از خانواده شهید «حسین بابایی» یکی از شهدای گمنام خاکسپاری‌شده در استان خراسان جنوبی که هویت وی به‌تازگی از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است، ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۵ آبان همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) در محل خاکسپاری این شهید والامقام واقع در حوزه علمیه رضویه بیرجند برگزار می‌شود.

«حسین بابایی» اول خرداد سال ۱۳۴۳ در روستای «رضا‌آباد» از توابع شهرستان «مشهد» به دنیا آمد. وی تا دوم راهنمایی تحصیل کرد و نجار بود که با شروع جنگ تحمیلی از طریق بسیج  خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رساند.

«حسین بابایی» سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش یکم اسفند سال ۱۳۹۶ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به‌عنوان «شهید گمنام» تشییع و در حوزه علمیه شهر بیرجند، به خاک سپرده شد.

هویت شهید «حسین بابایی» بعد از انجام آزمایشات DNA و اعلام نتیجه آن از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، شناسایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار