پیکر شهیده «فاطمه اسدی» به زادگاهش بازگشت

پیکر شهیده «فاطمه اسدی» اولین بانوی شهیده تفحص شده در کشور پس از تشییع در شهرهای مشهد، قم، تهران و کرمانشاه صبح امروز وارد سنندج شد.
کد خبر: ۴۸۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ - 15November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، پیکر شهیده «فاطمه اسدی» اولین بانوی شهیده تفحص شده در کشور پس از تشییع در شهرهای مشهد، قم، تهران و کرمانشاه صبح امروز وارد سنندج شد و با استقبال مردم ولایت‌مدار این شهر مواجه شد.

طی برنامه‌ریزی ستاد برگزاری مراسم تشییع این بانوی شهیده قرار است امشب در مهدیه سنندج مراسم ویژه‌ای با حضور بانوان و آقایان سنندجی برگزار شود.

همچنین پیکر مطهر این شهیده بزرگوار با حضور با شکوه مردم و همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) صبح روز سه‌شنبه ۲۵ آبان ‌ساعت ۹:۳۰ از میدان آزادی سنندج به سمت امامزاده هاجر خاتون (س) جهت تدفین، تشییع خواهد شد.

در مراسم تشییع که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود زینب سلیمانی فرزند شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی همراه با دیگر چهره‌های استانی و کشوری سخنرانی خواهند کرد.

برنامه‌های متنوع دیگری از جمله برگزاری نشست‌های حقوقی پیرامون پیگیری مجازات عاملان این جنایت شنیع و همچنین برگزاری برنامه‌های شب‌شعر و خاطره در هفته جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار