دبیرکل نُجَباء:

تحرکات داعش در عراق به پشتوانه اشغالگران افزایش یافته است

الکعبی ضمن اشاره به افزایش حجم فعالیت داعش با پشتگرمی نیرو‌های بیگانه، بر ضرورت پیش‌دستی در وارد ساختن ضربات نظامی به تروریست‌ها در مناطق حساس عراق تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 15November 2021

تحرکات داعش در عراق به پشتوانه اشغالگران افزایش یافته است/ لزوم ضربات پیش‌دستانه به تروریست‌هابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تشدید اقدامات مجرمانه تروریست‌های داعشی در شرایط حساس فعلی عراق را به پشتوانه اشغالگران دانست و آن را دلیل دیگری بر دست‌نشاندگی این گروه تروریستی برای استکبار جهانی برشمرد.

شیخ «اکرم الکعبی» تحولات جاری را هشداری به نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی خواند که نباید آن را دست‌کم بگیرند و اظهار داشت: می‌بایست به مخفی‌گاه‌ها و پناهگاه‌های عناصر تروریست در استان‌های «کرکوک» و «دیالی» ضربات پیش‌دستانه وارد شود و در مناطقی که منشأ خطر برای مردم هستند، عملیات‌های نظامی گسترده انجام گیرد.

وی ضمن توصیه به رعایت جانب احتیاط و دقت، خاطرنشان ساخت: نباید توطئه‌های شرارت‌باری را که هدف از آن‎ها بر هم زدن تمرکز نیرو‌های عراقی و وارد کردن کشور به بحران‌های دائمی است، کوچک بشمریم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار