نماینده مردم در مجلس:

مقامات کاخ سفید به دنبال رفع کامل تحریم‌ها باشند

همتی گفت: مقامات کاخ سفید باید به دنبال رفع کامل تحریم‌ها و جبران خسارات کشورمان باشند و دست از اجرای سیاست‌های ضدایرانی بردارند.
کد خبر: ۴۸۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 15November 2021

مقامات کاخ سفید به دنبال رفع کامل تحریم‌ها باشند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اهداف پشت پرده دور جدید سفر‌های منطقه‌ای نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، اظهار داشت: اجماع سازی بر علیه جمهوری اسلامی مهمترین محور سفر رابرت مالی به منطقه است.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: همچنین باید اذعان کرد ایران اسلامی دارای نفوذ مثبت در منطقه است از این رو نماینده ویژه آمریکا در تلاش می‌کند در این سفر سیاست‌های جدید کشورش علیه جمهوری اسلامی را به همپیمان‌های دیکته کند.

وی با بیان اینکه ایالات متحده می‌خواهند با اجرای سناریو‌های مختلف، کشورمان را به‌زانو در بیاورد و در میز مذاکرات زمینه ضعف ایران را فراهم کند، ادامه داد: تحریک همسایگان و کشور‌های منطقه از دیگر جنبه‌های سفر رابرت مالی به منطقه است تا این کشور‌ها با موضع‌گیری‌های مختلف سبب افزایش فشار به کشورمان شوند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: باید یادآور شد دیگر جایی برای آمریکایی‌ها در منطقه وجود ندارد از این رو دوره‌گردی‌های مستمر و پی در پی مسئولان این کشور صرفاً وجهه بین‌المللی آن‌ها را خدشه‌دار خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقامات کاخ سفید باید به دنبال رفع کامل تحریم‌ها و جبران خسارات کشورمان باشند و دست از اجرای سیاست‌های ضدایرانی بردارند، زیرا هیچکدام از این موارد نتیجه مطلوبی برایشان نخواهد داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار