مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد خبر داد:

۶ مرکز مشاوره حقوقی رایگان در یزد راه‌اندازی شد

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، ۶ مرکز مشاوره حقوقی رایگان در یزد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ - 28June 2015

۶ مرکز مشاوره حقوقی رایگان در یزد راه‌اندازی شد

به گزارش دفاع پرس از یزد، محمدرضا زارع  با اشاره به اهمیت اطلاع مردم از حقوق خود، اظهار داشت: به مناسبت هفته قوه قضائیه، بسیج حقوق دانان اقدام به ارائه مشاوره حقوقی به مردم در استان یزد کرده است.

وی افزود: در این طرح، شهروندان یزدی میتوانند در ساعات اداری با مراجعه به مراکز تعیین شده برای این منظور نسبت به دریافت مشاوره رایگان حقوقی اقدام نمایند.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد خاطرنشان کرد: بسیج حقوقدانان استان یزد با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سعی کرده از بهترین مشاوران حقوقی در این طرح استفاده کند.

زارع تصریح کرد: در این طرح 6 مرکز در نظر گرفته شده است که شهروندان میتوانند به این مراکز مراجعه و با بیان مشکلات حقوقی خود، مشاوره رایگان دریافت کنند.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان استان یزد واقع در بلوار دانشجو، جنب پارک دانشجو، انتهای کوچه تعاون یکی از مراکزی است که برای مشاوره حقوقی در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان یزد با بیان این مطلب که سعی شده پراکندگی لازم در این طرح مد نظر قرار گیرد، گفت: کانون شهید بهشتی بسیج حقوقدانان واقع در میدان شهدای محراب، ابتدای بلوار دانشجو، کوچه نیلوفر، ساختمان فدک هم یکی دیگر از مراکزی است که برای این طرح در نظر گرفته شده است.

زارع دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران واقع در خیابان فرخی، طبقه اول دادگستری شهرستان یزد را مرکز ویژه برادران و کانون شهید قدوسی بسیج حقوقدانان واقع در خیابان فرخی، طبقه اول دادگستری شهرستان یزد را مرکز ویژه خواهران دانست.

وی افزود: تمام دفاتر اسناد رسمی هم مشاوره امور ثبتی را به صورت رایگان ارائه میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار