فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بزرگترین سرمایه کشور جوانان ما هستند

«معروفی» گفت: بزرگترین سرمایه کشور جوانان ما هستند و در بیانیه گام دوم انقلاب قرار است که آنها کشور را به نتیجه برسانند.
کد خبر: ۴۸۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ - 15November 2021

بزرگترین سرمایه کشور جوانان ما هستند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست استانی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه ثارالله استان کرمان و دستگاه های دولتی مرتبط ضمن تشکر از مدیران و نمایندگان شهرستان ها به دلیل جدیت در انجام کار اظهار داشت: اینکه ما پیشتاز هستیم را نمی خواهیم به عنوان تشویق قلمداد کنیم؛ بلکه این مسئله شروع کار ما خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نباید ما خودمان راضی و قانع شویم که کارمان خوب بوده و متوقف شویم؛ بلکه این رضایت باید تشویقی برای ادامه کار شود.

وی با تأکید بر اینکه ما به دنبال خروجی کار هستیم، عنوان کرد: حتما نتایج آموزش‌های ما باید پاسخ‌گیری شود که به کجا رسیده ایم؟ آیا نتایج مد نظر در کار انجام شده است؟

این مسئول با اشاره به اینکه هر سرباز که با هر مدرک تحصیلی وارد سازمان می‌شود باید موی سرباز تراشیده شود و این مسئله در نظام تربیتی پیام دارد، عنوان کرد: در این زمینه باید به تفکر و اندیشه حاج قاسم نگاه کنید؛ وی با چهل سال سابقه مجاهدت بزرگترین فرماند‌هان جهان اسلام در مقابل شنیع‌ترین انسان‌ها بود که آنان در مقابل اسلام، انقلاب و اهل بیت (ع) قد علم کرده بودند.

سردار معروفی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه کشور جوانان ما هستند و در بیانیه گام دوم انقلاب قرار است که آنها کشور را به نتیجه برسانند و این بیانیه با نگاه به گام اول و عبور از این گام است، تصریح کرد: در گام اول انقلاب چندین سال مجاهدت کردیم و در  این مسیر 188 هزار شهید را تقدیم نظام کردیم که نود درصد آنها از جوانان بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب نگاه به گام اول است که در آن شرایط سخت جوانان ایستادند و از آرمان‌های الهی و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و جوانان در گام دوم انقلاب می خواهند در کشور تحول ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده نیروهای جوان در اختیار نیروهای مسلح هستند که حضور پیدا می‌کنند و تربیت می‌شوند، گفت: اگر همه کارمند شوند چرخه کشور نمی‌چرخد؛ حتی در عرصه فرهنگی قرار نیست همه به سمت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی بروند؛ عرصه فرهنگی باز است و می توان کارهای فرهنگی متعددی را انجام داد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اندیشه اصلی در حوزه مهارت افزایی مهم است، عنوان کرد: به عنوان مثال اگر جوان ما به کشاورزی فکر کرد و آن کار را به نتیجه رساند و آن را زیبا دانست و حقیر نشمرد؛ این مهم و ارزشمند است و جامعه به این مهم نیاز دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: زمانی که نیروی ما همه چیز را آموخت و همه مسائل را در صحنه عمل ارائه داد، کار را می‌فهمد و تولید می‌کند و ما باید خانواده‌ها را در عرصه محتوای مهارت افزایی درگیر کنیم و به خانواده‌ها تفهیم کنیم که ما به دنبال ایجاد شغل برای فرزندان شما هستیم و آن زمان است که خانواده پشت فرزند خود قرار می‌گیرد و همه چیز درست خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها