امیر «سهرابی»:

کسب عزت و افتخار از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گفت: اتحاد، انسجام ملی، کسب عزت و افتخار از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس است و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب گفتمان سازی و محتوا محور با شیوه‌های نوین برای نسل جوان از وظایف و اقدامت عملی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۸۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 15November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌در ادامه سفر به سمنان و دیدار با حجت الاسلام ‌«مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: اتحاد، انسجام ملی، کسب عزت و افتخار از مهمترین پیام‌های دفاع مقدس است و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قالب گفتمان سازی و محتوا محور با شیوه‌های نوین برای نسل جوان از وظایف و اقدامت عملی بنیاد حفظ آثار است.

سهرابی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس استان سمنان از جمله بهترین موزه‌های کشور به لحاظ فضا و آثار است گفت: برای چیدمان محتوایی این مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیاز به همکاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

وی همچنین فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در حوزه نشر را در دو سال اخیر چشمگیر عنوان کرد و گفت: چاپ بیش از هشت هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس که ۱۴ درصد انتشارات کتاب کشور را شامل می‌شود از دیگر فعالیت‌های این بنیاد برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از فعالیت ۲۴ موزه دفاع مقدس در کشور خبر داد و گفت: پیش‌‌بینی شده تا چهار سال آینده در همه استان‌ها موزه دفاع مقدس ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در این دیدار تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص گسترش فرهنگ دفاع مقدس را یاد آور شد و افزود: در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌سمنان برنامه‌ها و اقدامات متنوع و مطلوبی صورت گرفته است که نیاز به تکمیل و معرفی دارد.

حجت الاسلام ‌مرتضی مطیعی با بیان اینکه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تضمین کننده آینده جامعه است خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و نیز یادمان‌های شهدا شد.

در این دیدار سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان هم گزارشی از وضعیت و عملکرد این اداره‌کل در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار