شماره جدید نشریه «خط زندگی» منتشر شد

چهل و نهمین شماره نشریه «خط زندگی» توسط اداره آموزش و پیشگیری اداره کل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
کد خبر: ۴۸۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ - 16November 2021

چهل و نهمین شماره نشریه «خط زندگی» منتشر شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهل و نهمین شماره از نشریه «خط زندگی» با عناوینی، چون «دنیای مجازی؛ از واقعیت تا آسیب»، «خط امام و رهبری: تواصی در فضای مجازی»، «خط همدلی: من تو را آسان نیاوردم به دست»، «خط اندیشه: تماشاگر زندگی»، «خط قرمز: دیوانگی‌های دو نفره/ روابط مسموم»، «خط وصل: خانواده‌اش را بشناس تا خودش را بشناسی»، «خط خانواده: انسان و نیاز‌های اساسی/پیشگیری از اعتیاد با رویکرد روان تحلیلی»، «خط حقوقی: زندگی آپارتمان‌نشینی و استفاده از پارکینگ»، «خط کودکانه: من دیگه تنها نیستم/واکاوی اختلال جمع‌گریزی در کودکان»، «خط سلامت: سندروم درد‌های عضلانی_اسکلتی/ شیوه‌های پیشگیری از درد‌های عضلانی_اسکلتی»، «خط مقدم: در مسیر آزمایش بزرگ»، «خط مشاور: هیچ چیز سر جای خودش نیست»، «خط آشنایی: بچه‌هایماان به ما چه می‌آموزند؟ (درس‌هایی درباره لذت زندگی، عشق و هشیاری) / چگونه کارآمد فکر کنیم؟ (راهنمای خلاقیت و بازدهی بیشتر)»، «خط خیال: به شب‌نشینی شبنم/مهرورزی/بشارت»، «خط‌خطی: لطیفه»، «خط ارتباط: انصاف، عنصر گمشده در عصر جدید» و «خط مسابقه» منتشر شده است.

شایان ذکر است که به‌منظور بهره‌مندی بیشتر خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مطالب آموزشی نشریه خط زندگی، شماره پیامک (۳۰۰۰۷۶۳۰۰۰۰۰۰۷) در نشریه درج شده تا خانواده‌های علاقه‌مند، با پیامک و ارسال آدرس پستی کامل خود به همراه نام و نام خانوادگی و کدپستی به‌صورت مستقیم از طریق پست، نشریه خط زندگی را دریافت کنند.

همچنین دسترسی به نسخه الکترونیکی نشریه خط زندگی از طریق بنر خط زندگی در صفحه اصلی سایت ایثار و منوی نشریات در اپلیکیشن همراه ایثار امکان‌پذیر است.

خط زندگی به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرمسئولی محمود پاکدل، سردبیری حجت‌الله فرهادی و با مدیریت اجرایی معصومه فهیم‌مطلق منتشر شده است.

برای دریافت نسخه کامل نشریه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار