فرماندار تربت‌حیدریه:

روحیه بسیجی، اخلاق انقلابی و خدمت جهادی تنها راه‌حل مشکلات است

«شرافتی‎راد» گفت: اگر مدیری در اتاق خود بنشیند و به دور از روحیه بسیجی، اخلاق انقلابی و خدمت جهادی، شهامت و جسارت لازم برای ورود میدانی به عرصه را نداشته باشد، هم شایستگی خدمت در این نظام را ندارد و هم مدیریت او شایسته این ملت نیست.
کد خبر: ۴۸۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 16November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «حسین شرافتی‎راد» فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه در نشست شورای اداری این شهرستان و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مدیر با تفکر بسیجی می‌تواند با حضور جهادی و میدانی خود در جلب اعتماد مردم و ممانعت از تولید نارضایتی تلاش کند که ضروری است این فرهنگ و تفکر در سطوح مختلف نهادینه شود تا دشمن را همچون گذشته مأیوس و ناامید سازد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با هم‌افزایی و هماهنگی با یکدیگر زمینه خدمت‌رسانی مطلوب را فراهم کنند و هرگز زیبنده نیست که دستگاه‌های اجرایی و مدیران ما در قوه قضاییه برای هم پرونده‌سازی کنند زیرا چشم و گوش مردم از این حاشیه‌سازی‌ها پر است و تنها راه برون‌رفت از بن‌بست‌های موجود، روحیه بسیجی، اقدام انقلابی و خدمت جهادی و مؤمنانه است.

فرماندار تربت‌حیدریه در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار امسال به این شهرستان اختصاص یافته است که از سرجمع این اعتبارات ۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل نفت، ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل طرح توازن، ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل جدول صفر و یک و ۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات برای رفع محرومیت در حوزه‌های عمران، خدمات، راهداری، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: هر مقدار از این بودجه وارد شهرستان تربت‌حیدریه نشود به همان میزان مدیر آن دستگاه به شهرستان خدمت نکرده است، لذا مدیران باید بر پیمانکاران نظارت داشته و برای جذب اعتباری که اختصاص داده‌شده، از سطح اداره کل تا وزارتخانه رایزنی کنند.

شرافتی‎راد تصریح کرد: مدیران باید با چانه‌زنی و رایزنی در سطوح مختلف حق شهرستان را بگیرند و اگر مدیری در اتاق خود بنشیند و به دور از اخلاق انقلابی و رویکرد جهادی، شهامت و جسارت لازم برای ورود میدانی به عرصه را نداشته باشد، هم شایستگی خدمت در این نظام را ندارد و هم مدیریت او شایسته این ملت نیست.

وی در انتها از جذب ۳۷ درصدی اعتبارات ماده ۱۶ کمیته امداد امام خمینی (ره) و  جذب ۶۰ درصدی اعتبارات بهزیستی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: یکی از مشکلات عمده در جذب این نوع اعتبارات بروکراسی و قفل پرونده‌های بانکی است که از مدیران بانک‌ها تقاضا داریم تا در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، این مسیر را برای تولید و اشتغال جامعه تسهیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار