فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی:

حفظ امنیت در سایه تکریم شهروندان، اولویت راهبردی نیروی انتظامی است

سردار «تقوی» بر تکریم شهروندان، حفظ نظم و امنیت و ارتقای توان عملیاتی نیروی پلیس تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی یک نیروی ولایی و مردم محور است و تلاش می‌کنند تا امنیت و آرامش مطلوبی را برای مردم تأمین کند.
کد خبر: ۴۸۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ - 16November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه سفر به شهرستان کاشمر، از واحدها و یگان‌های انتظامی شهرستان کوهسرخ بازدید کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بلندمدت نیروی انتظامی را مردم یاری و تأمین امنیت روانی جامعه دانست و اظهار داشت: خدمتگزاري به مردم راهی براي کسب اعتماد اقشار جامعه است و هر خدمتی که ما انجام می‌دهیم، پس از تلاش برای کسب رضای پروردگار و عمل به تکلیف، برای آرامش خاطر این مردم است و تا لحظه آخر هم در جهت امنیت و آرامش شهروندان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات در میدان عمل حاضر خواهیم بود.

وی بر تکریم شهروندان، حفظ نظم و امنیت و ارتقای توان عملیاتی پلیس تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی یک نیروی ولایی و مردم محور است و کارکنان این نیروی مقتدر به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا امنیت و آرامش مطلوبی را برای مردم تأمین کند.

سردار تقوی با بیان اینکه بزرگ‌ترین سرمایه ناجا، نیروی انسانی آن است، خاطرنشان کرد: پاسداری از این سرمایه با ارتقای کارآمدی و تخصص میسر است و اساساً بهره‌مندی از نیروی‌های متخصص و کارآمد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تلفات انسانی، افزایش بازدهی و نهایتاً کشف و برخورد با جرائم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: رضایتمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تعبیر ایشان از کارکنان نیروی انتظامی به‌عنوان مجاهدان فی سبیل‌الله افتخاری برای ناجا محسوب می‌شود.روحیه جهادی خدمت‌رسانی و ایثارگری کارکنان نیروی انتظامی، سرمایه‌ای عظیم برای اقتدار نظام و مأموریت‌های محوله است چراکه لباس ناجا، لباس خدمت و ایثار است و این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار