جانشین فرمانده کل سپاه:

ضرورت پیروی از الگو‌های موفق/ کمک به دولت از رسالت‌های سپاه است

سردار فدوی با بیان اینکه همراهی و کمک کردن به دولت از جمله رسالت‌های سپاه است، گفت: باید امروز از الگو‌هایی که در طول ۴۳ سال انقلاب با آن‌ها موفق بودیم، پیروی کنیم.
کد خبر: ۴۸۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 16November 2021

کمک به دولت از جمله رسالت‌های سپاه/ ضرورت پیروی از الگو‌های موفقبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه سفر یک‌روزه به استان سمنان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی کردن و کمک به دولت‌ها از جمله رسالت‌های سپاه و بسیج است، اظهار داشت: تجلی اقدامات بیکرانی در نظام اسلامی همراهی دستگاه‌های خدمت‌رسان و کمک به دولت‌هاست.

وی با بیان اینکه سپاه می‌تواند در امور اقتصادی کمک دولت کند، افزود: باید تجلی این حمایت‌ها و خدمات بیشتر جلوه پیدا کند تا مردم در زندگی روزانه‌شان و بر سر سفره‌هایشان شاهد باشند که این نظام و دولت و همه ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد، مانند بسیج و سپاه پای کار آمده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز می‌بایست با همراهی دولت و مسئولان از الگو‌های موفقی که خودمان در طول ۴۳ سال انقلاب داشتیم، در اقتصاد نیز پیروی کنیم، گفت: این امر سبب می‌شود تا بتوانیم موفقیت‌های چشمگیری را در زیر سایه عنایت‌های الهی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار