بازدید خادمان آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) از گنجینه ایثار و شهادت «اردکان»

به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، جمعی از خدام حرم آن حضرت از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان «اردکان» بازدید کردند.
کد خبر: ۴۸۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 16November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، جمعی از خدام حرم آن حضرت از گنجینه ایثار و شهادت شهرستان «اردکان» بازدید کردند.

خادمان آستانه کریمه اهل بیت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در جریان اقدامات صورت گرفته برای جمع‌آوری آثار بجا مانده از شهدا قرار گرفتند.

خادمان آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) از این مجموعه به‌عنوان یکی از گران‌بهاترین گنجینه‌های آثار شهدا در سطح کشور یادکردند و بر ترویج این حرکت فرهنگی ارزشمند در جای‌جای کشور اسلامی ایران تأکید کردند.

در این بازدید، مسئولان گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان در خصوص نحوه راه‌اندازی این مجموعه، جمع‌آوری و نگهداری آثار شهدا توضیحاتی را ارائه کردند.

گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان از سال ١٣٩١ و به‌منظور حفظ آثار وزنده نگه‌داشتن یاد شهدای شهرستان و همچنین معرفی سیره و سبک زندگی شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه در محل ساختمان سابق بیمارستان قلب، واقع در خیابان آیت‌الله «حائری» اردکان دایر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها