فرمانده ناجا تاکید کرد؛

ضرورت تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم

سردار اشتری بر ارتقاء خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: تقویت و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار دارد، و باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره ببریم و از سازمان‌ها و نهاد‌های مربوطه در این راستا مطالبه‌گری کنیم.
کد خبر: ۴۸۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ - 17November 2021

چچچچبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، نهمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها با حضور سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار اشتری در این جلسه به پیام امیدآفرین رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در این پیام نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور عنوان کرده‌اند؛ به دنبال پیام مقام عظمای ولایت وظایف ما نیز دو چندان خواهد شد و در راستای محقق شدن فرمایشات ایشان تمامی ظرفیت‌ها را بایستی به کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: پیام فرمانده معظم کل قوا باعث افتخار بزرگی برای نیروی انتظامی است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزار هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها و تاکیدات امام خامنه‌ای در این حوزه اشاره کرد و گفت: ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها به عنوان یک تکلیف بر عهده ما قرار داده شده است، از این رو بایستی در این حوزه از تمامی ظرفیت‌ها در راستای ایجاد تغییر و تحول و تقویت کلانتری و پاسگاه‌ها بهره ببریم؛ ایجاد هرگونه تحول در کلانتری و پاسگاه ها، افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، خصوصا کارکنان کلانتری و پاسگاه‌ها را به عنوان یک عبادت تلقی کنید که انشاالله به دنبال این خدمت رسانی مطلوب پاداش معنوی نیز نصیب شما خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: بحمداله در راستای تحقق تاکیدات فرمانده معظم کل قوا در حوزه تحول در کلانتری و پاسگاه‌ها اقدامات مطلوبی انجام شده است، اما این میزان کافی نیست و باید بیش از گذشته در این حوزه فعالیت کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: بایستی به گونه‌ای عمل کنیم که کلانتری و پاسگاه‌ها به عنوان امن‌ترین و پاک‌ترین محیط برای مردم تلقی شود و مردم بدانند که دلسوزترین و پاسخگوترین افراد در کلانتری‌ها مشغول خدمت رسانی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه عنوان کرد: اعتماد مردم به کارکنان کلانتری‌ها افزایش یافته است، اما این اعتماد و رضایتمندی بایستی ارتقاء یابد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بایستی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و ارتقاء رضایتمندی‌ها شبانه روز و تا پای جان پای کار باشیم؛ مصوباتی که در جلسات مطرح می‌شود بایستی پیگیری و به مرحله عمل و اجرا برسد، چرا که در غیر این صورت نتیجه مطلوبی هم به دست نخواهیم آورد، بنابراین بایستی از تمامی ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله شرکت‌های دانش بنیان و همچنین نخبگان بهره ببریم.

سردار اشتری در ادامه بر لزوم توجه به صیانت از کارکنان و ارتقاء معیشت آن‌ها تاکید کرد و گفت: ارتقاء معیشت کارکنان خصوصا افرادی که در کلانتری و پاسگاه‌ها مشغول خدمت رسانی هستند در نیروی انتظامی از اولویت‌ها بوده و هست از این رو بایستی در این راستا بیش از گذشته تلاش کنیم، چرا که ارتقاء معیشت کارکنان در انجام بهتر ماموریت‌های محوله و همچنین خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

عالی‌ترین مقام ارشد انتظامی همچنین بر اهمیت هوشمندسازی در کلانتری و پاسگاه‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: موضوع هوشمندسازی نیز یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی است که بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد چرا که هوشمندسازی می‌تواند تحولات عظیمی را در نیروی انتظامی به وجود آورد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری بهره بردن از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز است؛ از اینرو این موضوع بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد و به نحو مطلوب از این ظرفیت در راستای رسیدن به اهداف مد نظر بهره ببریم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار