با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه؛

حجت‌الاسلام «صداقت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد

حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شد.
کد خبر: ۴۸۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۹ - 17November 2021

حجت‌الاسلام صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار «حسین نجات» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران، جمعی از فرماندهان، مسئولان و مدیران این قرارگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام  حاجی‌صادقی در این مراسم با اشاره به فضلیت جهاد و ابعاد مختلف آن، نسخه قرآن را در مبارزه با انواع تهاجمات دشمن، جهاد کبیر برشمرد و گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ جبهه انقلاب روشنگری و تبیین قرآن و سیره اهل بیت (علیهم‌السلام) است.

وی با بیان اینکه پیروزی در جهاد اکبر (مبارزه با نفس) بالاترین سلاح مبارزه با انواع تهاجمات است، گفت: تقوی راهکار پیروزی در جهاد اکبر است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تکریم و تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام شیرازی به‌عنوان مسئول سابق دفتر نمایندگی ثارالله تهران، حجت‌الاسلام صداقت را به‌عنوان مسئول نمایندگی ثارالله تهران منصوب و برای وی آرزوی توفیق کرد.

حجت‌الاسلام «شیرازی» نیز چندی پیش به سِمت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها