بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالروز آزاد سازی سوسنگرد؛

آزادی سوسنگرد فتح‌الفتوح عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس بود

روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی غربی به مناسبت آزادسازی سوسنگرد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 17November 2021

آزادی سوسنگرد فتح الفتوح عملیات های بزرگ دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از ارومیه، همزمان با ۲۶ آبان سالروز آزادسازی و شکست حصر سوسنگرد، روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی بیانیه‌ای صادر و در آن، آزادسازی سوسنگرد را  فتح‌الفتوح عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس دانست.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود» امام خمینی (ره)

یکی از وقایع مهم تاریخی، حماسی و حساس دوران هشت سال دفاع مقدس که با ویژگی‌های خاص خود در روند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، آثار و برکات تعیین کننده‌ای داشت «حماسه آزادسازی سوسنگرد» پایتخت غیرت و مقاومت میهن، در ۲۶ آبان ۱۳۵۹ است.

عملیاتی که به فتح‌الفتوح و کلید موفقیت در عملیات‌های بزرگ بعدی دفاع مقدس تبدیل شد و رزمندگان و فرماندهان از جبهه سوسنگرد تجربیات گرانبهای زیادی کسب کردند.

این حماسه بزرگ و ماندگار نشان داد اگر ملتی با ایمان، باور و اعتقاد راستین و با هوشمندی و هوشیاری در برابر دشمنان خود به مصالح و منافع ملی بیاندیشد بی‌تردید با یاری الهی خواهد توانست بر چالش‌ها و موانع فائق آیند و روند پیشرفت و عبور از سد‌ها و سختی‌ها را تضمین نمایند.

روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت این روز عزیز و تجدید عهد و پیمان با شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس اعلام می‌دارد بر تمامی مسئولین امر نیاز است تا با مرور وقایع آن دوران و با اتکا به تجربیات فرماندهان دوران دفاع مقدس و به کارگیری تجربیات آن‌ها در اداره امور کشور و اعتماد به جوانان مومن و انقلابی زمینه را برای پیشرفت هر چه بهتر ایران اسلامی در همه زمینه‌ها فراهم نمایند؛ لذا در پایان این روز و رخداد برجسته را به ملت فهیم، شریف و مقاوم ایران سربلند اسلامی تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی هرچه بیشتر را برای ایران اسلامی در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز از خداوند منان خواستاریم.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار