مدیرکل استاندارد یزد:

تولیدکنندگان جهادگران جبهه‌ی تولید و اقتصاد هستند

«زارع بنادکوکی» گفت: در این مقطع از زمانه، تولیدکنندگان، جهادگران خط مقدم جبهه تولید و اقتصاد هستند.
کد خبر: ۴۸۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ - 17November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدرضا زارع بنادکوکی» مدیرکل استاندارد یزد در حاشیه بازدید از روند خط تولید در حوزه صنایع غذایی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال نامگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» در استان دارالعلم و دارالعباده یزد، صنعتگران دلسوزی وجود دارند که با هدف کمک به گردش چرخ‌های اقتصادی کشور، اشتغال زایی قابل قبولی را نیز برای جوانان این منطقه رقم زده اند.

وی ادامه داد: نیات خیر و اهداف مقدسی که صنعتگران یزدی در حین تولید به خرج می‌دهند، سبب شده است که کالا‌ها و خدمات یزد، در ایران و بسیاری از کشور‌های جهان شهره شود و یزدو یزدی به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود.

این مسئول تصریح کرد: حمایت عمده دوایر صنعتی به ویژه اداره کل استاندارد استان یزد متوجه تولیدکنندگانی است که خوشنام هستند و به خوبی قواعد و موازین استاندارد را رعایت می‌کنند، چراکه ما بر اساس شعار سال، موظف هستیم تا نسبت به پشتیبانی‌ها و مانع زدایی در مسیر تولید کوشا باشیم.

مدیرکل استاندارد استان یزد در پایان گفت: از آن دسته واحد‌های تولیدی که از توانمندی و ظرفیت‌های لازم برخوردار هستند، تقاضا داریم با هدف شکوفایی مجموعه صنعت و خدمات استان، نسبت به ایجاد آزمایشگاه مرجع ۱۷۰۲۵ مرکز آموزشی تخصصی همکار، تدوین و بازنگری استاندارد‌های ملی و نمونه کشوری شدن اقدام کنند.

«محمدرضا دهقان طزرجانی» موسس و مدیرعامل مجتمع صنایع غذایی «شیررضا» نیز در این بازدید و در جمع حاضرین گفت: این مجموعه عظمت خود را مدیون راهنمایی‌ها و کمک‌های شایان دوایر مختلف استان به ویژه مشاوره‌های دلسوزانه مدیران و کارشناسان مجرب اداره کل استاندارد استان یزد می‌داند و قدر مسلم آن است که با کمک‌های بیشتر دولت صنعت گران دل گرم‌تر و موفق‌تر هستند.

دهقان در انتهای این بازدید افزود: صنعت گران به دلیل مشغولیت‌های زیادی که در فرآیند‌های تولید دارند، فرصت مناسبی برای تفکر و بازاریابی ندارند، از این روبه شدت نیازمند اطلاع از احتیاجات بازار مصرف داخل و خارج هستیم، که در این جا به دولتی‌ها اعلام می‌شود، تمام انرژی و پتانسیل تولید کنندگان در اختیار آبادانی کشور است، مدد کار ما باشید تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار