فرمانده ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش:

چشم‌انداز راهبردی ارتش، حضور در عرصه‎‌های بین‌المللی است

امیر محمدی گفت: تدبیر سلسله مراتب فرماندهی در ارتش رویکرد بین‌المللی دارد و به گونه‌ای است که اگر دشمنان قصد ماجراجویی داشته باشند، پاسخ آن را کیلومترها دورتر و در حریم حیاط خلوت خود در دریای مدیترانه و دریای سرخ دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 17November 2021

چشم انداز راهبردی ارتش، حضور در عرصه های بین المللی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر دریادار دوم «مجتبی محمدی» فرمانده ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از افسران جان برکف نداجا پس از بازگشت از مأموریت ۱۴۰ روزه در آب‌های بین‌المللی، امروز ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) با حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال‎شرق برگزار شده بود، اظهار داشت: امنیت مرزهای ایران اسلامی با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر رزمندگان غیور از همه نیروهای مسلح تأمین شده است و خصوصاً آب‌های سرزمینی کشور در سایه حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش، در اوج امنیت است.

وی افزود: تدبیر سلسله مراتب فرماندهی در ارتش رویکرد بین‌المللی دارد و به گونه‌ای است که به لطف خدا و در سایه عنایات امام هشتم (ع)، حتی فراتر از مرزهای بین‌المللی را هم در رصد و اشراف خود داریم و اگر دشمنان قصد ماجراجویی و اقدام خصمانه را داشته باشند، پاسخ آن را کیلومترها دورتر و در حریم حیاط خلوت خود در دریای مدیترانه و دریای سرخ دریافت خواهند کرد.

عزت نفس ملی در گرو اقتدار نیروهای مسلح است

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه این دیدار ضمن تجلیل از حضور مقتدرانه و دشمن‌شکن ناوگروه ۷۵ نداجا در آب‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، به دست آوردن اعتماد ملی و عزت نفسی است که امروزه آحاد ملت آن را احساس می‌کنند و البته این دستاورد به برکت مجاهدت‌های خالصانه نیروهای مسلح حاصل شده است.

وی ادامه داد: اگر در شرایط کنونی، مردم ما در امنیت بسر می‌برند و ایران اسلامی وجهه مقتدرانه‌ای در منطقه و جهان دارد، به این خاطر است که جان برکفان ارتش در زمین، هوا و دریا، پرچم عزت‌آفرینی را به اهتزاز درآورده‌اند و از میراث خون‌های پاک شهدا پاسداری و محافظت می‌کنند.

در انتهای این دیدار، تولیت آستان قدس رضوی با اهدای لوح و هدیه متبرک رضوی از فرمانده و افسران ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار