فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

شهادت ۳ تن از ماموران پلیس در درگیری با اشرار مسلح

سردار ناظری گفت: در درگیری ماموران نیروی انتظامی با اشرار مسلح سه نفر از ماموران شهید و ۶ تن دیگر مجروح شدند.
کد خبر: ۴۸۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ - 17November 2021

شهادت ۳ تن از ماموران پلیس در درگیری با اشرار مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس، هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در دشت «سمسور» واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار مسلح درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری که نزدیک به ۲۴ ساعت ادامه داشت؛ ۲ تن از اشرار سابقه دار که دارای سوابق متعدد شرارت و ناامنی در منطقه جنوب شرق کشور بودند به هلاکت رسیده و سایر اشرار با آتش پرحجم ماموران از صحنه متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در ساعات اولیه درگیری، استواریکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیر حسین خدادادی» به درجه رفیع شهادت نائل و ۶ نفر از ماموران مجروح شدند که حال عمومی آنان مساعد است.

سردار ناظری در ادامه خاطر نشان کرد: سرهنگ «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز با حضور فداکارانه در صحنه عملیات و درگیری تن به تن با یکی از اشرار، ضمن به هلاکت رساندن او، خود نیز به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اشرار متواری گفت: پاکسازی منطقه عملیات توسط ماموران ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها