تشریح جزئیات جانفشانی شهدای اخیر پلیس کرمان در مقابل اشرار مسلح

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رقم خوردن کشفیات و عملکردهای وسیع در عملیات های اخیر خادمان نظم و امنیت، جزئیات بیشتری از جانفشانی شهدای اخیر پلیس کرمان در مقابل اشرار مسلح در کویر جنوب و شرق استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۸۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 17November 2021

تشریح جزئیات جانفشانی شهدای اخیر پلیس کرمان در مقابل اشرار مسلحبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با کاروان های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران ما در عملیات های اخیر خود توفیقات بسیار خوبی از جمله انهدام باندهای اشرار مسلح و قاچاقچیان داشتند.

وی افزود: مجموع این عملیات ها به کشف بیش از 120 تن انواع مواد مخدر منجر شد و 12 نفر از اشرار در این عملیات های موفق به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات نیز کشف شد.

وی افزود: در راستای این عملیات های منسجم روز گذشته در مجموعه انتظامی شهرستان بم 2 تن از همرزمان عزیزمان طی درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمدند، به نحوی که در ادامه این عملیات فرمانده دلاور این عزیزان با مشاهده جانفشانی و شهادت همرزمان و نیروهای جمعی خود، احساس تکلیف کرده و با شجاعت وارد صحنه می شود و این شرور را به هلاکت می رساند و البته خودش هم شربت شهادت می نوشد و به جمع همرزمان شهید خود و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی می پیوندد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده های آنان و پیشگاه ولی امر مسلمین تصریح کرد: مراسم تشییع این شهدای عزیز روز پنج شنبه 27 آبان ماه، ساعت 8 صبح از حسینیه «ثارالله» شهر کرمان تشییع می شود.

پیکر مطهر شهید وظیفه «امیر حسین خدادادی» به شهرستان بافت و پیکر سرهنگ «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر در کنار شهدای بخش ماهان و پیکر استواریکم «احسان شیرخانی» نیز بر دستان مردم دیار دارالصابرین بم آرام خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها