فرماندار دشت آزادگان:

ارتش نقش بسزایی در حماسه شکست حصر سوسنگرد ایفا کرد

«سیلاوی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در پیروزی عملیات‌هایی که در دوران دفاع مقدس در محدوده شهرستان سوسنگرد صورت می‌گرفت، داشت.
کد خبر: ۴۸۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ - 17November 2021

ارتش نقش بسزایی در حماسه شکست حصر سوسنگرد ایفا کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز،  به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان، تعداد زیادی از اهالی این شهرستان به رایگان در این مرکز ویزیت شدند و داروهای خود را نیز به رایگان دریافت کردند. ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد در سال ۱۳۵۹ در دوران جنگ تحمیلی است.

«حمید سیلاوی» فرماندار دشت‌آزادگان امروز از ویزیت رایگان مردم این شهرستان با همکاری بهزیستی و ارتش، در سالروز شکست حصر سوسنگرد خبر داد.

وی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی در سوسنگرد اظهار داشت: این مرکز با همت اداره بهزیستی دشت‌آزادگان و گروه جهادی نگین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، مردم این شهرستان را به رایگان ویزیت کردند.

سیلاوی افزود: این شهرستان با اهالی ایثارگر آن متعلق به تمامی کشورند و مشکلات آن هم باید مورد توجه همه مسئولین کشور باشد چرا که مردم این منطقه توقع دارند، زیرساخت های این شهر که در دوران دفاع مقدس به شدت آسیب دیده، بازسازی و جبران شود.

فرماندار دشت آزادگان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در پیروزی عملیات‌هایی که در دوران دفاع مقدس در محدوده شهرستان صورت می‌گرفت، داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار