استاندار مازندران:

حفظ کرامت و شأن جانبازان در اولویت همگان باشد

«حسینی‌پور نوری» بر حفظ کرامت و شأن جانبازان از سوی آحاد مردم و مسئولین تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶ - 17November 2021

حفظ کرامت و شأن جانبازان در اولویت همگان باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور نوری» استاندار مازندران امروز در دیدار با جانبازان و معلولین مرکز توانبخشی امام علی (ع) ساری اظهار داشت: یکی از الویت‌های مهم در برنامه کاری‌ام کسب انرژی معنوی و شنیدن درد و دل جانبازان سرافراز استان است که امروز این امر اتفاق افتاد.

حسینی‌پور نوری افزود: مهم‌ترین دغدغه این ایثارگران حفظ ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس، تلاش بیشتر مسئولان برای خدمت به مردم و مشکلات بهداشتی و درمانی آن‌ها بود که قرار شد کمیته‌ای در استانداری تشکیل شود تا مسائل این عزیزان به سرعت بررسی شود.

وی گفت: گرامیداشت مقام و منزلت کسانی که نزدیک به ۳۵ سال در بستر بیماری هستند و شرایط سختی را تحمل می‌کنند، وظیفه تک تک مسئولان است و از همه درخواست می‌کنم کرامت و شان این عزیزان را در هر شرایطی حفظ کنند.

استاندار مازندران بیان داشت: جانبازان هیچ گله و شکایتی از مردم نداشتند، چون مردم در هرحال احترام این جان برکفان را نگه می‌دارند، روی صحبت آن‌ها با مسئولان است، البته در همه این سال‌ها خدمات چشمگیری به آن‌ها داده شده، اما مسائل جانبازان فقط مادی نیست و آن‌ها انتظار دارند قدر زحماتشان با احترام دانسته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار