فرمانده انتظامی استان کرمان:

کویر با برنامه‌ریزی‌های ناجا گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح می‌شود

«ناظری»‌ گفت: با تمهیدات جدید در کویر با برنامه‌ریزی‌های ناجا، کویر را گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۸۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ - 18November 2021

کویر با برنامه ریزی های ناجا گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ‌امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا در حسینیه ثارالله کرمان اظهار داشت: نیروی انتظامی این ستون‌های استوار و محکم امنیت، امروز در عرصه‌های مختلف از مرزهای کشور اسلامی تا مرکز و کویر و شهر و دیار منشا خدمات و رشادت‌های بسیار هستند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد: در راستای تأمین امنیت مردم، نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف حضور دارد و در هر نقطه از جغرافیای ایران اسلامی مشغول ایثارگری است و نمونه این رشادت‌ها تقدیم نوگلان در اجرای مأموریت‌های خطیر است.

وی عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی مفتخر است که درب شهادت به روی این عزیزان باز است؛ نیروی انتظامی مفتخر است برای تامین امنیت مردم جانفشانی کند.

این مسئول با بیان اینکه در استان کرمان، در دیار سردار دلها، نیروی انتطامی در مکتب حاج قاسم و شهدا پرورش یافته‌اند، عنوان کرد: نه این اولین شهدای ما بوده‌اند نه آخرین و ما تا پای جان برای تأمین امنیت مردم عزیز ایثارگری خواهیم کرد.

ناظری با تأکید بر اینکه جانفشانی همرزمان ما در این استان بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: تا آخرین قطره خون خود برای تامین امنیت مردم، در مقابل کسانی که قصد اختلال در امنیت و آرامش مردم دارند ایستادگی می کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ما در کنار دیگر نیروهای نظامی در این استان، بسیج و سپاه برای مردم جان می‌دهیم؛ ما برای شهید شدن آمده ایم، ما این لباس را نپوشیدیم که به سلامت برویم ما پیرو اباعبدالله و حاج قاسم هستیم.

وی ابراز داشت: افتخار داریم امروز یکی از سنگرهای مستحکم امنیت در کشور هستیم و شما خانواده شهدا مایه افتخار این نظام هستید و فرزندان شما ستارگانی در آسمان کشور عزیزمان می شوند که راهنمایی برای نسل‌های آینده هستند.

این ‌مسئول اضافه کرد: این شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند؛ لذا همانطور که فرزندان خود را دعا می‌کردید همرزمانشان را هم دعا کنید تا بتوانند پیروان واقعی این شهدا باشند.

ناظری با اشاره به اینکه این عزیزان در عملیات های اخیر امسال بیش از ۱۲ نفر از اشرار و قاچاقچیان را به هلاکت رساندند، عنوان کرد: در همه عملیات ها شهید توسنگ پیشرو اولین خودرو در عملیات و اولین نفر در اولین سنگر بود؛ دیروز هم خودش مردانه به وسط میدان رفت و شرور را به درک واصل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شهید احسان شیرخانی و شهید توسنگ از خانواده شهدا بودند، افزود: شهید خدادادی به اذعان همرزمانش از شجاع‌ترین سربازان ناجا بود.

وی بیان داشت: ما امروز میثاق می‌بندیم با شهدای عزیز که یک لحظه راه شما را بی رهرو نخواهیم گذاشت و جان خودمان را هم تقدیم می کنیم و به آن جانیان می‌گویم ما پیرو خط این شهداییم همرزمان این شهدا اجازه نخواهند داد کسی آرامش مردم را برهم بزند.

این ‌مسئول تأکید کرد: تمام اعضای این باند به سزای عملشان خواهند رسید و سرنوشت همه آنها هلاکت است به آنها هشدار می‌دهیم؛ برگردید، ارتزاق حلال برای شما مباح است؛ اما با تمهیدات جدید در کویر با برنامه‌ریزی‌های ناجا کویر را گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح خواهیم کرد.

ناظری ‌خاطرنشان کرد: وصیت آخر شهدای ما همان وصیت حاج قاسم است که با ولایت بمانید رستگاری، امنیت و آرامش ما در پیروی از رهبر فرزانه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها