با صدور پیامی؛

حجت‌الاسلام حاجی صادقی درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری راتسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 18November 2021

حجت‌الاسلام حاجی صادقی درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری راتسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد و جلیل القدر آیةالله محسن مجتهد شبستری عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، از پیشتازان نهضت اسلامی و یاران صدیق امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) موجب تاثر و تالم گردید.

آن روحانی بصیر و انقلابی، مبارزات مستمر و شجاعانه در دوران رژیم وابسته پهلوی و سپس مجاهدت‌های عالمانه، مجاهدانه و هوشمندانه خود در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پیشانی آن نقش آفرینی‌های سترگ در مسئولیت‌ها و سنگر‌های خطیر مانند سال‌ها نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز، نمایندگی مردم در مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین تلاش‌های الهام بخش در حوزه‌های علمیه و جامعه روحانیت مبارز، می‌درخشد را برای همیشه فراروی نسل‌های مشتاق عزت و سرافرازی اسلام، انقلاب و میهن اسلامی به ویژه جوانان غیرتمند و شیفته فرهنگ و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار داده است.

ضایعه فقدان این شخصیت خدوم و عالیقدر و فراموش ناشدنی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت و به ویژه بیت شریف آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان و بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین مسئلت می‌کنم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها