امروز صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «حمید احمدیان» و «بهمن قهرمانی» در «سیاهکل»

«اسدالله عباسی» در سفر به شهرستان «سیاهکل» با خانواده سردار شهید «حمید احمدیان» و شهید «بهمن قهرمانی» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۸۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 18November 2021

دیدار استاندار گیلان با خانواده شهیدان «حمید احمدیان» و «بهمن قهرمانی» در «سیاهکل»

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در سفر به شهرستان «سیاهکل» با خانواده سردار شهید «حمید احمدیان» و شهید «بهمن قهرمانی» دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار خانواده شهیدان را چشم و چراغ ملت قدرشناس ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: رسیدگی به خانواده شهدا و قدرشناسی از صبوری، شکیبایی و ایستادگی آن‌ها ستودنی است.

وی با تاکید بر لزوم روشن نگه داشتن چراغ راه شهدا تصریح کرد: حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد چرا که این دیدار‌ها انرژی مضاعفی به ما برای تداوم خدمت به مردم شریف می‌دهد.

عباسی افزود: شهدا هدایتگر راه ما هستند و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و از خودگذشتگی شهدای عزیز است.

همزمان با حضور استاندار گیلان در منزل سردار شهید «حمید احمدیان دیلمی» به طور نمادین تابلوی تصویر این شهید رونمایی شد.

قرار است تابلوی منقش به تصویر ۱۰۴ شهید دیگر شهرستان «سیاهکل» در جوار منازل آنان نصب و رونمایی شود.

شهید «حمید احمدیان دیلمی» در اول فروردین ۱۳۳۵ در بخش مرکزی شهرستان «سیاهکل» به دنیا آمد و در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ با سمت فرمانده سپاه پاسداران شیراز در فکه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، دست و پا به شهادت رسید.

شهید «بهمن قهرمانی» دوم شهریور ۱۳۴۴ در «زنجان» دیده به جهان گشود و در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۸ در دزلی مریوان هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار