اولین نشست نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کرمان برگزار شد

اولین نشست نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمان در محل تالار حدیث و قرآن برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ - 30June 2015

اولین نشست نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد سید ابراهیم یزدی مسئول بسیج رسانه استان کرمان دراولین نشست نقش رسانه در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص سبک زندگی، برگزاری چنین نشستی ضرورت داشت.

یزدی خاطرنشان کرد: حمایت از منویات رهبری (مدظله) و خطوط  قرمز مدنظر معظمله در مذاکرات هستهای، با امضای پنج هزار نفر از اعضای رسانهای در سطح کشور و ۳۲۰ رسانهای استان کرمان مورد تاکید قرار گرفت.

حجتالله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی از سال ۷۹ به عنوان نخستین نهاد مرتبط به بسیج و سپاه راهاندازی شد.

پاداش عنوان کرد: بسیج سازندگی در راستای فعالیتهای عمرانی و محرومیت توانسته از سال ۸۹ تا ۹۳ به تعداد ۱۵۷ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با دستگاههای دولتی استان انعقاد قرارداد داشته باشد.
وی افزود: از مهمترین این فعالیتها میتوان به احداث حوزه علمیه شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد که سال گذشته با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان به بهرهبرداری رسید.

پاداش تصریح کرد: طی سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی با شرکت ۱۳ هزار نفر در سطح استان کرمان بهکارگیری و کار انجام شد.

وی عنوان کرد: اردوهای هجرت، ۵ هزار و ۴۷۵ نفر با همکاری آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس در زمینه نوسازی مدارس کار کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی با اعزام ۲۲۱ تیم به ۶ هزار نفر ارائه خدمات شد.

پاداش با اشاره به برپایی دو بیمارستان صحرایی در سال گذشته برای کمک به محرومان و نیازمندان اظهار داشت: در راستای رویکرد اصلی برنامههای بسیج سازندگی همواره به فعالیتهای محرومیتزدایی و خدمترسانی نگاه ویژهای داریم.

وی خاطرنشان کرد: تمایل ورود به گروههای جهادی به ویژه در بحث دانشجویی بسیار بالا است و ما اکنون گروهها را در داخل استان ساماندهی میکنیم.

پاداش بیان داشت: در ماه رمضان جاری بالغ بر ۱۲ گروه جهادی در سراسر استان کرمان مشغول به فعالیت هستند و هدفگذاری کنونی بسیج، اقتصاد مقاومتی و تقویت ملی و همراهی مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به نگاه رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی از سال ۹۲ سازمان بسیج سازندگی با این رویکرد وارد عرصه عملیاتی شد و با ظرفیتی که  داشتیم توانستیم یکهزار و ۳۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی در استان به بهرهبرداری برسانیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار