فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری اشرار و عامل اصلی شهادت «احسان نصیری»/ برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت

سردار میرحیدری از برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیت و دستگیری اشرار و عامل اصلی شهادت مامور ناجا در عملیات مقتدرانه ماموران پلیس شهرستان لنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ - 19November 2021

دستگیری اشرار و عامل اصلی شهادت مامور ناجا/ برخورد قاطع پلیس با مخلان امنیتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با 110 مبنی بر درگیری اراذل او باش در یکی از محله‌های شهرستان لنجان تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان به منظور رسیدگی به موضوع در محل حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در محل با 2 نفر از افراد شرور و اراذل و اوباش مواجه و با رعایت تمامی جوانب برای دستگیری آنها اقدام کردند، بیان داشت: متهمان که مسلح به سلاح گرم بودند بدون توجه به فرمان پلیس مبنی بر زمین گذاشتن سلاح ها و تسلیم شدن، با ماموران درگیر شدند که در نهایت با عملیات مقتدرانه ماموران آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: متاسفانه دراین درگیری یکی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان به نام استواریکم «احسان نصیری» به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت که علی رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت، شرارت و نزاع و درگیری هستند گفت: یکی از متهمان مجروح و تحت مداوا قرار گرفته و فرد دیگر نیز پس از تکمیل تحقیقات برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرحیدری ضمن تسلیت شهادت این مامور وظیفه شناس و سخت کوش ناجا به خانواده این شهید، همکاران وی و مردم شهید پرور شهرستان لنجان و استان اصفهان، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان امنیت مصمم بوده و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که به امنیت و آسایش مردم خدشه وارد شود.

زمان و مکان مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار