امام جمعه اندیمشک:

۴ آذر ۱۳۶۵ نمونه بارز حماسه آفرینی و مقاومت مردم اندیمشک است

حجت الاسلام موسوی گفت: ۴ آذر ۱۳۶۵ نمونه بارز حماسه آفرینی و مقاومت مردم اندیمشک در برابر طولانی ترین بمباران هوایی دشمن است.
کد خبر: ۴۸۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 19November 2021

۴ آذر ۱۳۶۵ نمونه بارز حماسه آفرینی و مقاومت مردم اندیمشک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سید کمال موسوی» امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به ابعاد جنگ تحمیلی و حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر از رژیم بعثی، اظهار داشت: جنگ تحمیلی حقیقت مدعیان دروغین حقوق بشر را به خوبی نمایان کرد.

وی افزود: دفاع مقدس جلوه ای زیبا و ماندگار از مردانگی، دلاوری و سلحشوری مردان این خطه را در خود جای داده است.

موسوی گفت: کسانی که داعیه‌دار حقوق بشر بودند در این جنگ با حمایت از جنایات رژیم بعثی، چهره واقعی خود را نشان دادند.

امام جمعه اندیمشک بیان داشت: کسانی که داعیه‌دار حقوق بشر بودند با پرچم دفاع حقوق بشر هر کاری می کردند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ‌ جنایتی دریغ نکردند.

خطیب جمعه اندیمشک با اشاره به جانفشانی مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس گفت: اندیمشک برای صدام موقعیتی خاص داشت چرا که در ۶ مهر ۵۹ بزرگترین سیلی را مردان و زنان لر و بختیاری به صدام زدند و ماشین جنگی عراق را که تا بن دندان مسلح بود در آن سوی کرخه متوقف کردند.

وی همچنین ۴ آذر ۱۳۶۵ را نمونه بارز حماسه آفرینی و مقاومت مردم اندیمشک در برابر طولانی ترین بمباران هوایی دشمن عنوان کرد.

بنا بر این گزارش بین دو نماز از حجت الاسلام «محمد تقی ناطق نوری»، حجت الاسلام «نعمت اله خدامی» و حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی نوری» سه امام جمعه سابق اندیمشک با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها