استاندار همدان:

سردار شهید «سلگی» از شهدای برجسته همدان در دفاع مقدس است

استاندار همدان گفت: سردار شهید حاج «میرزامحمد سلگی» از چهره‌های برجسته استان همدان بود که در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
کد خبر: ۴۸۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ - 19November 2021
استاندار همدان : سردار شهید «حاج میرزا محمد سلگی» از شهدای برجسته همدان در دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان با حضور در منزل شهید حاج «میرزا محمد سلگی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
استاندار همدان در این دیدار در وصف خصوصیات شهید سلگی اظهار داشت: شهید سلگی از چهره‌های برجسته استان همدان بود که در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.
 
وی با تقدیر از ایثار و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهیدان، ایثارگران و از خودگذشتگی خانواده معظم شهداست که ثمره زندگی خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردند.
 
استاندار همدان عنوان کرد: مسئولان موظفند تا با خدمت رسانی به مردم، مسیر شهدا را ادامه داده و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.
 
در پایان این دیدار، استاندار همدان با اهدا لوح از خانواده شهید سلگی تقدیر کرد.
 
سردار حاج‌میرزا محمد سلگی یکی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس استان همدان و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» روز ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ پس از سال‌ها درد به دلیل جراحت دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها