فرماندار چهارباغ:

امروز بسیج، تجمع باشکوهی از وحدت و همدلی است

«شمیرانی» گفت: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمون می‌کند.
کد خبر: ۴۹۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 20November 2021

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت و همدلی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «قدرت‌الله شمیرانی» فرماندار شهرستان چهارباغ در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: 

«افتخارم این است ست که خود یک بسیجی ام. (امام خمینی (ره))

هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بسیج نماد مقاومت، سازندگی و جهاد در راه خدا در راستای اعتلای اسلام است چنانکه در برهه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی، با اتکا به همین شجره طیبه، شاهد پشت سر گذاشتن تنگناهای سخت و شکوفایی انقلاب اسلامی بوده‌ایم و بی‌شک تداوم موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ترویج روحیه بسیجی و جهادی امکان‌پذیر خواهد بود.

فرهنگ ناب بسيج و بسیجی، يادآور خاطره پرشكوه مجاهداتی است كه در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس، زيباترين تابلوهاي ايثار و فداكاري همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسيم كرده و خاطره جوانمردی شيران روز و زاهدان شب بود که جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی اسلام رهنمون می‌کند و بر ماست تا با انتقال فرهنگ بسیج و بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.

هفته بسيج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پيمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خميني (ره) و بيعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است تا در سالی كه به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است همچون يک بسيجی فداكار در جهت رشد و اعتلاي انقلاب اسلامی گام‌های جدی و عملی برداريم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گران‌سنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به‌ویژه سروقامتان جهاد و شهادت در شهرستان ولایتمدار چهارباغ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار