فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

همایش شکوه مقاومت در «فردوس» اجرا می‌شود

سرهنگ «فاطمی‌نسب» از اجرای ۱۱۰ عنوان برنامه بصیرتی و فرهنگی در سطح حوزه‌ها و رده‌های مختلف بسیج شهرستان فردوس خبر داد و گفت: طی هفته بسیج همایش شکوه مقاومت در این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 20November 2021

همایش شکوه مقاومت در «فردوس» اجرا می‌شودسرهنگ «محمد فاطمی‌نسب» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» از روز شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد.

وی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان یک شجره طیبه، گفت: بسیج ثمره ارشمندی است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تقوا، ولایتمداری و روحیه انقلابی را از ویژگی‌های بارز یک بسیجی دانست و عنوان کرد: بسیجیان با اقتدار و با اطاعات از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از نظام و انقلاب مقدس اسلامی دفاع می‌کنند.

فاطمی‌نسب با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی می‌کند کشور را با مشکل مواجه کند که در این بین روحیه بسیجی توانست کشور را از فتنه‌های مختلف نجات دهد.

وی با بیان اینکه بسیج تاکنون در هر صحنه‌ای که احساس نیاز شده حضور فعال و مؤثر داشته است، افزود: در حال حاضر مسائل فرهنگی و فضای مجازی از اولویت‌های برنامه‌های بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فردوس پرداخت و گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه بصیرتی و فرهنگی در سطح حوزه‌ها و رده‌های مختلف بسیج شهرستان اجرا می‌شود.

فاطمی‌نسب دیدار بسیجیان با امام جمعه و تجدید میثاق با ولایت، گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده شاهد و تقدیم آلبوم عکس شهیدانشان به آنان، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا در سطح پایگاه‌ها و مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی از برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

وی اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه، صبحگاه گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق روستایی، همایش بسیجیان و برنامه شکوه مقاومت و محافل انس با قرآن کریم، رزمایش گشت‌های رضویون محله محور، مسابقات کتابخوانی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها