نماینده ولی فقیه در مازندران:

کشور برای رشد و پیشرفت نیازمند کار جهادی و تفکر بسیجی است

«محمدی لائینی» گفت: مملکت برای رشد و پیشرفت نیازمند کار جهادی و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۴۹۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ - 20November 2021

کشور برای رشد و پیشرفت نیازمند کار جهادی و تفکر بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه اسوه در حسینیه عاشقان کربلای ساری ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: اگر بنا باشد سالگرد بسیج را به نمایش بگذاریم، نمایشگاهی صدها هزاران برابر این نمایشگاه لازم است؛ چرا که آمار کمی و کیفی قابل توجهی از عملکرد بسیج در چنین نمایشگاهی نمی‌گنجد.

وی افزود: اما در هر حال این مقدار و ظرفیت که در توان باشد باید این کارها را انجام بدهند و در فواصل زمانی متعدد باید نمایشگاه‌هایی از عملکرد بسیج برگزار بشود.

محمدی لائینی بیان کرد: برای نشان دادن عملکرد بسیج نمایشگاه دائمی نیازمند است تا مردم بدانند که خداوند خداوند چه فکر الهی و چه الهام معنوی را در مغز و دل امام راحل قرار داده است که فرمان تأسیس شجره طیبه بسیج را صادر کرده است و مردم به بسیج و عملکرد آن امیدوار بشوند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: مملکت برای رشد و پیشرفت نیازمند کار بسیجی و جهادی و فرهنگ و تفکر و جنب و جوشی بسیج در حوزه‌های خدماتی، عمرانی، آبادانی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، دیپلماسی، اجرایی، قضایی و ... است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار