دفتر سیاسی «انصارالله» یمن:

اقدام انگلیس علیه حماس خدمت به رژیم صهیونیستی است

دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه اقدام انگلیس علیه جنبش حماس خدمت به رژیم صهیونیستی است، بر ضرورت یاری رساندن به ملت فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 20November 2021

اقدام انگلیس علیه حماس خدمت به رژیم صهیونیستی بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیانیه‌ای را در خصوص اقدام انگلیس در درج نام حماس در لیست گروه‌های تروریستی، صادر کرد.

دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه خود اقدام انگلیس در تروریستی خواندن جنبش مقاومت اسلامی حماس را به شدت محکوم کرده است.

این دفتر در بیانیه مذکور تأکید کرده است: اقدام انگلیس در تروریستی خواندن حماس خدمت به پروژه صهیونیستی نبود. هدف از این اقدام، نابودی مسأله فلسطین بود.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما ضمن ایستادن در کنار ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت این کشور، از تمامی ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم تا به یاری فلسطینیان بشتابند.

پیشتر گروه‌های فلسطینی مختلف به اقدام انگلیس در تروریستی خواندن حماس واکنش نشان دادند و این اقدام را تشویق واضح صهیونیست‌ها به ارتکاب جنایات بیشتر علیه فلسطینیان دانستند.

به گفته منابع خبری، «پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس روز جمعه از اتخاذ تدابیر لازم برای تروریستی اعلام کردن کامل جنبش حماس و اعمال محدودیت فعالیت علیه این جنبش در انگلیس خبر داد. «لیز تراس» وزیر امور خارجه انگلیس نیز از این اقدام کشورش علیه حماس استقبال کرد.

انگلیس از سال ۲۰۰۱، تنها شاخه نظامی حماس را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کرده بود، اما اکنون شاخه سیاسی این جنبش را نیز به این فهرست اضافه خواهد کرد.

آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی و ژاپن به طور مشابه حماس را به طور کامل به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده‌اند. این در حالی است که استرالیا، نیوزیلند و پاراگوئه فقط برچسب ترور را بر شاخه نظامی حماس اعمال کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار