رییس سازمان بسیج سازندگی:

اعزام ۵۷ هزار جهادگر به مناطق محروم/ بسیج سازندگی در خدمت نظام اداری کشور و آحاد مردم قرار دارد

سردار زهرایی گفت: پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با ۵۷ هزار جهادگر به مناسبت هفته بسیج راهی مناطق محروم کشور شدند تا به مردم کمک کنند.
کد خبر: ۴۹۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 20November 2021

اعزام ۵۷ هزار جهادگر به مناطق محروم/ بسیج سازندگی در خدمت نظام اداری کشور و آحاد مردم قرار داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی صبح امروز در رزمایش «اقتدار جهادگران بسیج» در سمنان اظهار داشت: بسیج امروز پیشرو و پیش‌برنده و تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل می‌کند و جهادگران در نسل دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان فرزندان خلف پدران خود در جهاد سازندگی تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی ادامه داد: قدم‌های استوار گروه‌های جهادی که در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها برداشته می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها جانانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: امروز با دستان پرتوان گروه‌های جهادی، گره‌های زیادی از مشکلات مستضعفین و محرومان جامعه باز می‌شود و تلاش‌ها و زحمات آن‌ها در نقاطی ارائه خواهد شد که تا امروز کمتر مورد توجه بوده است.

سردار زهرایی بیان کرد: مصداق مردم‌سالاری دینی در این قبیل کار‌ها امروز نماد پیدا کرده است و بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان پاره تن مردم، در خدمت به جامعه عمل خواهد کرد.

وی افزود: امروز بسیجیان ما می‌توانیم و بسیج‌کنندگی آحاد مردم را تعریف کرده‌اند و نمونه‌های حرکت جهادگونه اول انقلاب را امروز نیز شاهد هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیجیان در تلاش برای رفع موانع موجود و رشد انقلاب اسلامی در میدان هستند و انقلاب اسلامی نیز همواره با حضور بسیجیان جهادگر این راه را با قدرت ادامه خواهد داد.

سردار زهرایی اضافه کرد: چهار هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سراسر کشور در بخش‌های ویژه، عادی، فعال و تازه تأسیس در اقشار ۲۲ گانه بسیج تاکنون تشکیل و ساماندهی شده است.

وی گفت: پرچم جریان جهادی کشور از جهاد سازندگی به نام مقدس بسیج سازندگی سپرده شده است و پیروان مردان راستین دوران دفاع مقدس، ثابت کردند که بر اساس پیام ۹ بندی ولایت در ابعاد کمی و کیفی و گفتمان‌سازی جهادی موفق عمل کرده‌اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: فناوری جهادی با تلاش بسیجیان به جبهه‌سازی خدمت جهادی ختم خواهد شد.

سردار زهرایی اضافه کرد: پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با ۵۷ هزار جهادگر در هفته بسیج به مناطق محروم اعزام خواهند شد و در طول این هفته، بخش کوچکی از توان و ظرفیت‌های خود را در کمک به محرومان و آحاد مردم به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: امروز باید قدر این نعمت الهی را بدانیم؛ بسیج سازندگی در خدمت نظام اداری کشور و آحاد مردم قرار دارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی همچنین از مجلس شورای اسلامی خواست تا در راستای تصویب اصلاحیه قانون بسیج سازندگی و حمایت همه‌جانبه از بسیجیان در مجلس اقدام کند.

سردار زهرایی بیان کرد: باید تلاش کرد تا فضای محرومیت‌زدایی و کار برای محرومان در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار